Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 729241

Topicstarter
hallo,
Ik heb een nieuwe laptop gekocht met een sterke Nvidia geforce gtx 960m erin maar als ik een spel wil spelen (rust) dan haal ik nog mar net 20 fps, ik denk dat ik mijn ingebouwde intel videokaart gebruik maar hoe kan ik het zo aanpassen dat ik mijn Nvidia gebruik?

Mvg,
Thomas

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:15

br00ky

Moderator Harde Waren
Het zou wellicht helpen te noemen welke laptop je hebt. En wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt. Twee minimale eisen die we aan elk topic hier stellen: duidelijkheid en eigen inzet/input/onderzoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:05

nelizmastr

Goed wies kapot

960M is niet bepaald high end. Verwacht geen full hd of hoger en ultra instellingen op de nieuwste games.

Ook al andere games getest? In nvidia control panel kan je voorkeuren instellen voor de Gpu overigens.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-05 00:16

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Aansluitend op wat hiervoor is gezegd, op welke instellingen speel je het spel. Die kaart kan huidige games waarschijnlijk prima op 1080p medium spelen, meer zou ik er niet van verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhin
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-05 15:10
Probeer eens de "Fantastic" settings. Veel mensen halen om een of andere reden in Rust meer FPS met Fantastic settings dan met "Fastest". Iets met betere verdeling van de load tussen GPU en CPU geloof ik, weet zo niet meer waarom.

Verder kan je instellen dat je laptop altijd je dedicated GPU gebruik in het Nvidia Control Panel (ik weet zo niet precies waar aangezien ik geen Nvidia GPU heb op dit systeem, maar het zit volgens mij op een vrij logische plek).

[ Voor 13% gewijzigd door Rhin op 27-01-2016 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genius-General
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 27-04 08:36

Genius-General

Expect the Unexpected

Even naar nvidea configuratiescherm dan "manage 3d settings" selecteer daar rust en zet hem op je nvidea gpu. En zorg dat je hem aan netspanning hebt hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09:07
Tja kan aan de server liggen. Het is nu eenmaal unity iedereen haalt ongeveer dezelfde baggeren FPS en het slurpt vram. Kijk eens op een lege server? Dit kan nogal helpen.
Pagina: 1