Rond afgelopen jaarwisseling heb ik in New York mogen vertoeven, samen met de vele andere mensen. Het was erg druk overal dus helaas heb ik niet vaak het statief kunnen gebruiken. Onderstaande vond ik de meest geslaagde foto's:
[1] Skyline van New York met de Brooklyn bridge:
NY-1 by Jasper, on Flickr
[2] Geen slective toning gebruikt, het was gewoon een sombere winterdag:
NY-5 by Jasper, on Flickr
[3] The city that never sleeps, het tijdstip maakt niet zoveel uit er zijn altijd zat taxi's op de weg, helaas zijn er weinig "klassieke" taxi's maar deze kunnen vinden op Time Square
NY-7 by Jasper, on Flickr
[4] Rond het Flat Iron building het statief kunnen gebruiken
NY-6 by Jasper, on Flickr
[5] Great Central Station, waar het licht opvallend geel is binnenin
NY-3 by Jasper, on Flickr
[6] American Museum of Natural History, prachtig gebouw met een waanzinnige collectie aan opgezette dieren en een schat aan informatie.
NY-2 by Jasper, on Flickr
[1] Skyline van New York met de Brooklyn bridge:
NY-1 by Jasper, on Flickr[2] Geen slective toning gebruikt, het was gewoon een sombere winterdag:
NY-5 by Jasper, on Flickr[3] The city that never sleeps, het tijdstip maakt niet zoveel uit er zijn altijd zat taxi's op de weg, helaas zijn er weinig "klassieke" taxi's maar deze kunnen vinden op Time Square
NY-7 by Jasper, on Flickr[4] Rond het Flat Iron building het statief kunnen gebruiken
NY-6 by Jasper, on Flickr[5] Great Central Station, waar het licht opvallend geel is binnenin
NY-3 by Jasper, on Flickr[6] American Museum of Natural History, prachtig gebouw met een waanzinnige collectie aan opgezette dieren en een schat aan informatie.
NY-2 by Jasper, on Flickr