dahakon schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 16:04:
Probleem is, je poneert hier een 'ik heb een mogenlijke pop-up die wellicht probeerde over het spel heen te komen (zo omschrijf je het zelf, misschien dat je het onbewust vaag geformuleerd hebt), dus de nieuwe Crimson (niet CCC) driver software is brak.
Dat heb je toch niet goed gelezen. Het spul hapert
mogelijk omdat er een server gezocht wordt, maar over de pop-up bestaat geen twijfel - die is vol in beeld. Overigens is de pop-up nu geëlimineerd, maar de hapers bestaan helaas nog steeds. Waardoor die precies veroorzaakt worden is minder zeker, maar duidelijk is dat ze geïntroduceerd zijn bij het uitvoeren van de update.
Of het Crimson of CCC heet maakt overigens geen fluit uit, het resultaat is hetzelfde. In de applicatie zelf noemt AMD het overigens nergens Crimson.
Je zou dat ook kunnen brengen als het klassieke ik heb er last van dus het is een algemeen probleem voor iedereen terwijl het dus ook prima heel specifiek een probleem kan zijn met jouw setup. We weten niet wat voor CPU/chipset je gebruikt, wat voor Windows versie je draait, of er exotische hardware en/of software op je systeem draait enzovoort enzovoort.
Suggereer je nou oprecht dat een updatemenu van AMD mogelijk veroorzaakt wordt door mijn chipset?
Dit gaat inmiddels helemaal nergens meer over, maar ik bedoelde alleen maar aan te geven dat het allemaal niet helemaal ideaal is. Dat ligt aan meerdere zaken:
- De instellingen zijn nu verdeeld over twee applicaties; dat is voor iedereen zo
- Er komt in ieder geval in sommige gevallen een updatescherm dwars door je applicatie heen.
- Ik heb last van hapers na de update. Of dat aan mijn specifieke set-up ligt valt te bezien, maar duidelijk is dat deze er voor de update niet waren.
Dat samen brengt mij tot de conclusie dat het allemaal nog niet zo gepolijst is als het zou kunnen zijn - ook als je bijvoorbeeld de hapers zou negeren omdat het mogelijk om een specifiek probleem gaat.
[
Voor 20% gewijzigd door
Verwijderd op 26-01-2016 16:25
]