Unieke waardes isoleren

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:53
Hoi allen,

Ik loop tegen het volgende aan.
1A t/m 1U ( x 3600 tabs ) daar staan te pas en te onpas op de horizontale lijn EAN nummers.
Bijv. enkel op 1A, 1C, 1H. en op 2B, 2F enz.
95% van deze waardes op rij 1, rij 2 verdeeld over kolom A t/m U zijn identiek, 5% dus niet.
( oftewel soms staat er in 1 tabel 1 andere waarde

Mijn vraag is dus, hoe krijg ik de 1-2-3 of 4 ( of meer ) identieke waardes in 1 of meerdere aangegeven kolommen. hoevaak identieke waardes er in staan is niet evident.

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Je topicstart is amper begrijpelijk. Voor jou is het probleem wel duidelijk, maar verplaats je in een lezer die helemaal niets van de achtergrond weet. Het lijkt over Excel te gaan? Zo ja, zet dat dan in de topictitel en/of vermeld het in de openingspost. 3600Tabs? Hoe krijg je dat voor elkaar? Wel je nu de indentieke waarden of juist de unieke waarden? Wat bedoel je met 'soms staat in 1 tabel 1 andere waarde?

Kortom: het is allesbehalve evident. Als je het moeilijk vindt om te omschrijven kun je ook een voorbeeld toevoegen. En daarmee bedoel ik niet een bestandje op dropbox.

Daarnaast vragen we ook dat je vermeldt wat je zelf al hebt geprobeerd, of bedacht hoe het in principe op te lossen is.

Dit topic gaat dicht. Als je wilt kun je een nieuw topic starten, mits je wat meer zorg besteed aan je openingspost.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.