Toon posts:

max transfer speed 355KB/s

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
op het moment ervaar ik met een aantal systemen binnen het bedrijf een issue dat ze zijn gelimiteerd tot max speed 355KB/s
betreft allemaal windows 10 machines.

dit is over internet/ lokaal binnen bedrijf maar ook lokaal bij mensen thuis.

even een google gedaan op 355KB/s windows 10 en lijkt erop dat er meer mensen zijn die dit probleem hebben alleen heb ik nog geen oplossing gevonden.
het is niet elk systeem..

andere mensen ervaren max 355KB/s ook over usb 3.0 poorten, kopieren naar/van OneDrive.
netwerk instellingen lijkt niks vreemd aan.

meer mensen met deze issue en mogelijk een oplossing??

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2016 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 11:19
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:28:
op het moment ervaar ik met een aantal systemen binnen het bedrijf een issue dat ze zijn gelimiteerd tot max speed 355KB/s
betreft allemaal windows 10 machines.

dit is over internet/ lokaal binnen bedrijf maar ook lokaal bij mensen thuis.

even een google gedaan op 355KB/s windows 10 en lijkt erop dat er meer mensen zijn die dit probleem hebben alleen heb ik nog geen oplossing gevonden.
het is niet elk systeem..

andere mensen ervaren max 355KB/s ook over usb 3.0 poorten, kopieren naar/van OneDrive.
netwerk instellingen lijkt niks vreemd aan.

meer mensen met deze issue en mogelijk een oplossing??
En wat heb je zelf geprobeerd / uitgesloten?
Speciale settings? Probleem komt alleen voor op 1 model machine of zijn het meerder verschillende type machines? Storage spaces geconfigureerd (ik lees veel problemen van mensen die hetzelfde hebben icm storage spaces) ?

Met andere woorden : met de huidige informatie uit de OP denk ik niet dat iemand je kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Wanneer ik op Google zoek dan is het niet alleen Windows 10, ook Windows 8.1, Windows 7, FreeNAS en zelfs met ZFS systemen. Dus alleen Windows 10 is het niet.

Het kan dus verschillende oorzaken hebben, bij de 1 is het met storage spaces, maar bij de ander over USB 3.0 en weer een ander in combinatie met een bepaalde type netwerk kaart en weer anderen in combinatie met OneDrive.

Het enige wat gelijk is, de limiet van 355 MB/s........ Dus zonder expliciete vermelding wanneer het probleem optreed met welke configuratie is er niks te zeggen.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.