Toon posts:

Ik heb nu 2x 80mm....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
..MAAR ze lopen nu volgens mij gewoon op 12v (1e draad, zwart, met 2e draad, geel, van de hdd powersupply)
Hoe kan ik ze hoger laten lopen :? >:)

Owja, en de voorste 80mm, voorin de kast dus, die geeft veel minder airflow als ik zo eens voel met mijn hand :(
Komt zeker omdat ie moeilijker lucht aanzuigt?

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Gewoon direct op 220V aansluiten... ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 juni 2001 11:05 schreef Bulldog het volgende:
Gewoon direct op 220V aansluiten... ;)
Ja, en dan zullen ze ook lang leven :D
Nee wat kunnen ze hebben? Hoeveel volt?
Het zijn sunons

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Je nick is toch Sickbastard ??

Ga voor 380 zou ik zeggen.... :+

Freelance tweaker

Verwijderd

Topicstarter
NOU :D
Niemand serieus?

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Owkee dan... ik heb ze al eens met een klein printje op 15 Volt laten draaien, en dat gaat wel goed. Aleen zal de levensduur daarmee bekort worden natuurlijk.

Freelance tweaker

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 juni 2001 11:11 schreef D-Devil het volgende:
Owkee dan... ik heb ze al eens met een klein printje op 15 Volt laten draaien, en dat gaat wel goed. Aleen zal de levensduur daarmee bekort worden natuurlijk.
K, ja ik dacht zelf aan -12 en +6 ofzo, maar aangezien mijn voeding vreemd is kan dat niet volgens mij :(

Verwijderd

Meer volt dan 12 is slecht voor ze. Je moet gewoon meer of grotere fans kopen. (12cm fan op 7 volt geeft meer luchtverplaating dan 2 8cm op 12 volt en is nog een stuk stiller)

"Owja, en de voorste 80mm, voorin de kast dus, die geeft veel minder airflow als ik zo eens voel met mijn hand
Komt zeker omdat ie moeilijker lucht aanzuigt?"

Dat lijkt maar zo. voel bij je intakefan maar eens in je kast of bij je uittakefan.
Pagina: 1