Verwijderd
Op 850 Mhz op 1,7 V start ie nu na een paar uur niet meer op (geeft beschermingsfout). Zolang ik niet opstart runt ie stabiel, dus heb goede hoop om met de MSI en een hogere Vcore de processor 100% stabiel te krijgen op 850. Zal ook 956 gaan proberen, maar daar heb ik niet al teveel hoop op.
De stappen tussen de FSB instellingen van de bx6 zijn is iets te groot (van 100>112). Misschien krijg ik 'm in turbomode op 875.
Ik ben niet nieuwsgierig; ik ben alleen maar benieuwd.
Verwijderd
Processor wil wel hoger, geheugen niet helaas. Ga nu toch echt geen pc133 geheugen kopen (mobo is daarvoor te oud, had in het verleden problemen met 133mhz fsb & nieuw geheugen is te duur).
greetz jan
Verwijderd
Verwijderd
1240 heeft ie ook gehaald, maar dat is alleen stabiel wanneer ik beter koel en dat maakt herrie.
Verwijderd
En wanneer de PIII prijzen ECHT dalen, dan komt er een PIII 800E in
Verwijderd
Wel zit ik hard te denken over een ECS K7S5A met een TB 1400! Tot die tijd hou ik het bij mijn Abitje!
Verwijderd
Het is alleen nog niet helemaal zeker of een tualatin wel op een bx chipset wil.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()