Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Het laat je browser crashen door een domme bug? Hij geeft zelfs aan dat je met een IOS device er niet op moet klikken. Verder is het een beetje een extreme reactie hem maar meteen een idioot te noemen.
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Het laat desktop browsers ook crashen. Lijkt me geen gewenste link om op Tweakers te posten.Shunt schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:49:
Euh wat is hier mis mee?
Het laat je browser crashen door een domme bug? Hij geeft zelfs aan dat je met een IOS device er niet op moet klikken. Verder is het een beetje een extreme reactie hem maar meteen een idioot te noemen.
Juist wel leuk om te kijken waarom hij crashed en wat er crasht maar ja dat is mijn mening.DennusB schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:49:
[...]
Het laat desktop browsers ook crashen. Lijkt me geen gewenste link om op Tweakers te posten.
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Het heeft geen drol te maken met het artikel over de Safari bug, dus is het onzinnig om mensen hun browsers maar te laten crashen. Dat doet ie maar bij vrienden waar ie mee knikkert.Shunt schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:50:
[...]
Juist wel leuk om te kijken waarom hij crashed en wat er crasht maar ja dat is mijn mening.
[ Voor 7% gewijzigd door DennusB op 27-01-2016 11:50 ]
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Jep, precies dat bedoel ik. IE/FF lopen er ook op stukSnake schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:52:
Het gebeurd ook in Chrome voor Desktop, dusja, ...
Er staat toch duidelijk wat het doet.DennusB schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:46:
Hi,
vanengelandt in 'nieuws: Gebruikers van iOS en OS X hebben last van crash in ...
"hier NIET op klikken http:// crashsafari.com/" (ik heb er expres een spatie tussen gezet zodat je niet kan klikken).
Dit laat dus ook desktop browsers crashen. Wat een kansloze bijdrage van die user.
Of sta jij ook bij een open brug met knipperende lampen en waarschuwingen, en ga je klagen omdat je ervoor kiest het kanaal in te rijden
Er staat "crashsafari.com", niet "Crash alle browsers". Anyhow : Dit soort shit hoort niet thuis op Tweakers.Fish schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:54:
[...]
Er staat toch duidelijk wat het doet.
Of sta jij ook bij een open brug met knipperende lampen en waarschuwingen, en ga je klagen omdat je ervoor kiest het kanaal in te rijden
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Jij verwacht dan ook serieus content van een pagina die shit moet laten crashen.DennusB schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:54:
[...]
Er staat "crashsafari.com", niet "Crash alle browsers". Anyhow : Dit soort shit hoort niet thuis op Tweakers.
Of denk je dat een rattengif alleen maar ratten dood ?
Ik stel het een beetje baud omdat de titel nogal overdreven is. maar kom op zo erg is het toch niet hooguit vervelend maar daar vraag je dan ook letterlijk om
Blijkbaar niet, want het is niet voor niets weggehaald. Waarschuw mensen iig dat het alle browsers laat crashen.Fish schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:58:
[...]
Jij verwacht dan ook serieus content van een pagina die shit moet laten crashen.
Of denk je dat een rattengif alleen maar ratten dood ?
Ik stel het een beetje baud omdat de titel nogal overdreven is. maar kom op zo erg is het toch niet hooguit vervelend maar daar vraag je dan ook letterlijk om
Wordt vrij standaard afgestraft met een -2 of modbreak, meer lijkt mij ook niet nodig tenzij een gebruiker herhaaldelijk in de fout gaat.
firefox hier moet ff slikken en geeft een halve minuut later keurig aan wat er moet gebeuren met het kutscriptDennusB schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:59:
[...]
Blijkbaar niet, want het is niet voor niets weggehaald. Waarschuw mensen iig dat het alle browsers laat crashen.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| <!DOCTYPE html> <html> <body> <h1>What were you expecting?</h1> <script> (function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-60737367-1', 'auto'); ga('send', 'pageview'); </script> <script> var total = ""; for( var i = 0; i < 100000; i++ ) { total = total + i.toString(); history.pushState(0,0, total ); } </script> </body> </html> |
Ben met je eens dat de reactie niets toevoegt aan het artikel maar daarvoor is het moderatie systeem.
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dit topic is gesloten.