Toon posts:

[iMac] Thunderbol splitter

Pagina: 1
Acties:
  • 244 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een iMac 27" model 2013 met 2 thunderbolt uitgangen. Ik zou graag 2 externe schermen aansluiten, gebruik makend van de 2 thunderbolt aansluitingen, maar ik heb nog een externe harde schijf die ik enkel via thunderbolt kan aansluiten.

Bestaat er een thunderbolt splitter zodat ik toch 2 schermen via thunderbolt kan aansluiten en tegelijkertijd 1 externe harde schijf ook via thunderbolt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-10 19:01
thunderbolt kan je daisychainen volgens mij, dus dat je apparaten in een loop of cirkel aansluit
https://www.wikiwand.com/...ering)#/Computer_hardware

Maar dan moet je denk ik wel monitoren hebben die twee thunderbolt aansluitingen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:04
Je kan thunderbolt doorlussen. Je monitoren hebben als het goed is twee thunderbolt aansluitingen. 1 ingang en 1 uitgang.
Of het allemaal werkt als je laptop->monitor->monitor->hdd doet weet ik zo 1,2,3 niet. Maar een laptop->monitor->hdd en de tweede monitor op de tweede laptop uitgang werkt sowieso.

Lees: Imac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:45

Fiber

Beaches are for storming.

Thunderbolt kun je ook doorlussen. Er zijn schermen waar je dan externe schijf weer aan kan hangen. En anders: https://www.google.nl/#q=thunderbolt%20dock. Keus genoeg.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je zoekt naar thunderbolt spitter vind je de nodig informatie over een splitter of een hub voor thunderbolt. Hier op GoT verwachten we enige mate van eigen inzet, wat ook betekent dat je eerst zelf probeert een antwoord te zoeken. Als je dan een topic opent, is het handig om te vertellen waar je naar gezocht hebt, wat je gevonden hebt en waarom dit niet voldeed. Op die manier kunnen we je het beste helpen. Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.