Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 728364

Topicstarter
Ik heb wat vragen over mijn telefoon, ik heb deze nu een tijdje in bezit alleen heb ik sinds kort wat problemen met de wifi thuis.
De eerste paar uur heeft de telefoon gewoon verbinding met de wifi maar na een tijd valt deze weg en kan die ook geen verbinding meer maken, pas als ik de modem opnieuw opstart maakt de telefoon weer verbinding. Nou dacht ik eerst dat het aan mijn modem lag maar mijn laptops hebben nergens last van...
En de telefoon opnieuw opstarten veranderd ook niks op dat moment.
Maar de wifi op mijn werk heeft mijn telefoon weer nooit geen problemen mee en blijft die gewoon de hele dag verbonden.
Wie heeft er tips of goede ideeen?

De telefoon heeft android 4.4.4 en is niet geroot of dergelijke naar mij weten iig.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01-2021
Ik heb een dergelijk probleem gehad met mijn vorige router, vaak is het wel een router probleem. Bij mij was het probleem met name als ik op de grens van het bereik was. Op sommige fora geven ze aan dat het bij bepaald type een adapter probleem is. Je kan proberen de nieuwste firmware in je router te laden.

Zijn er meer wifi apparaten bij gekomen? Heb je wellicht al een band analyser op je telefoon geïnstalleerd om te kijken als de band die je router gebruikt wellicht over bezet is?

Money isn't rellevant..... who you are is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 728364

Topicstarter
ik heb idd gister de bandbreedte veranderd en dat heeft geholpen met veel dingen maar helaas niet met dit probleem, ook heeft mijn provider het modem terug gezet naar fabriek instellingen ook maar dat hielp voor korte duur..
Maar zou het kunnen dan dat er teveel apparaten op de Wi-Fi zitten en deze mijn telefoon eraf gooit?