Ik heb bijna een jaar geleden een defecte GPU verkocht aan iceheart voor een symbolisch bedrag van 1 euro plus verzendkosten. Toen ik deze echter probeerde te verzenden in een bubbeltjes-envelop (na goedkeuring van de Tweaker) paste hij niet door de brievenbus. Omdat iceheart al betaald had heb ik hem verzonden als pakketje (wat dus duurder is). Ik heb vervolgens een DM gestuurd aan iceheart, met de vraag om even te laten weten of de GPU goed is aangekomen, en of hij zo vriendelijk wil zijn om het resterende bedrag nog even over te maken.
Nadat ik enkele weken later nog steeds niets had gehoord van iceheart heb ik een matige feedback gegeven - met betrekking tot slechte communicatie. Na bijna een jaar niets meer gehoord te hebben krijg ik zeer negatieve feedback waarin ik word beschuldigd van chantage; dat lijkt me toch niet het geval? Dit vind ik een zeer ernstige beschuldiging, zeker omdat het ongefundeerd is. Daarbij heb ik de GPU gewoon verzonden, dus lijkt het me schromelijk overdreven.
Daarnaast heeft hij de feedback ook nog op een verkeerde advertentie gepost.
Mijn verzoek is dan ook om de geplaatste feedback te verwijderen.
De advertentie: V&A aangeboden: BRICKED Asus GT630-2GD3-V2
Usergallery: gallery: Esumontere
Nadat ik enkele weken later nog steeds niets had gehoord van iceheart heb ik een matige feedback gegeven - met betrekking tot slechte communicatie. Na bijna een jaar niets meer gehoord te hebben krijg ik zeer negatieve feedback waarin ik word beschuldigd van chantage; dat lijkt me toch niet het geval? Dit vind ik een zeer ernstige beschuldiging, zeker omdat het ongefundeerd is. Daarbij heb ik de GPU gewoon verzonden, dus lijkt het me schromelijk overdreven.
Daarnaast heeft hij de feedback ook nog op een verkeerde advertentie gepost.
Mijn verzoek is dan ook om de geplaatste feedback te verwijderen.
De advertentie: V&A aangeboden: BRICKED Asus GT630-2GD3-V2
Usergallery: gallery: Esumontere
[ Voor 7% gewijzigd door Esumontere op 27-01-2016 12:04 ]