"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Anoniem: 23790
Ik weet het niet zeker of het werkt in win95 met office 97 maar heb je:
Alt GR+5 al gebrobeerd?
Alt GR+5 al gebrobeerd?
Nog niet geprobeerd maar ik heb liever een algemene toetsencombinatie... (makkelijker te onthouden voor de standaard gebruikerOp donderdag 21 juni 2001 10:54 schreef pmponer het volgende:
Ik weet het niet zeker of het werkt in win95 met office 97 maar heb je:
Alt GR+5 al gebrobeerd?
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
ALT-0128
ALTGR-5
Anders maak je een macro aan
ALTGR-5
Anders maak je een macro aan
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Alt Gr+5 zijn maar twee toetsen hoor...
dus je meest rechtse Alt knop en tegelijkertijd je 5 indrukken...
en een macro kan natuurlijk ook
dus je meest rechtse Alt knop en tegelijkertijd je 5 indrukken...
en een macro kan natuurlijk ook
Macrootje maken is niet zo'n probleem maar ik kan nergens "symbool" vinden in excel?
In word is het zo gefixt... invoegen => symbool geloof ik... maar waar ken ik dat euro teken vinden in excel?
In word is het zo gefixt... invoegen => symbool geloof ik... maar waar ken ik dat euro teken vinden in excel?
Dus die optie met alt 5 werkt niet..?
euch...
Ik heb even gezocht maar dan kan het alleen met ALT+0128
maar correct me if i'm wrong
euch...
Ik heb even gezocht maar dan kan het alleen met ALT+0128
maar correct me if i'm wrong
Anoniem: 27562
Als je een Persoonlijke macrowerkmap maakt met daarin de volgende code:
Selection.NumberFormat = "€ * #,##0.00"
Dan kan je een symbool aan je werkbalk toevoegen en daar die macro aan koppelen. Als je dan een cel waarin een getal staat selecteerd dan zal wanneer je de macro activeert het getal met een euroteken worden weergegeven. snappie?
Selection.NumberFormat = "€ * #,##0.00"
Dan kan je een symbool aan je werkbalk toevoegen en daar die macro aan koppelen. Als je dan een cel waarin een getal staat selecteerd dan zal wanneer je de macro activeert het getal met een euroteken worden weergegeven. snappie?
Pagina: 1