Hoi, ik kan via via aan een DVD-speler komen (gewoon een vaste, niet voor in de PC) voor 150 piek, hij heeft een MP3-functie en daar doe ik het eigenlijk vooral voor, het merk zou een of ander aziatisch-b-merk zijn, kan ik daar echt een slechte koop aan doen... ze hadden er al 200 gekocht en slechts eentje voldeed niet. Hij heeft ook een OSD, AB en de hele reutemeteut, wat ik eigenlijk wil weten is of die B-merken wel redelijk goed zijn. Iemand ervaringen mee??
Verwijderd
Geen ervaringen mee, maar warom zou je het niet doen. Ik weet niet hoe dubieus jouw viavia is, maar 150 pieken is niet duur. Blijft toch wel het meest relaxed om gewoon een vaste DVD speler te hebben. En als ie niet bevalt heb je er in ieder geval niet veel geld aan gespendeerd...
Misschien beter in audio&video?
Heeft me buurjongen ook. Hij heeft hem voor 125 in thailand gehaald. Speelt ook alles. Merk weet ik niet, maar het werkt 
Als je viavia aan nog meer kan komen dan horen we het
Als je viavia aan nog meer kan komen dan horen we het
And now the most interresting part of deze grot
ja, ik was aan het twijfelen waar ik 'm zou plaatsen...modje, audio & video bitteOp donderdag 21 juni 2001 10:56 schreef zware_jongen het volgende:
bedankt voor je positieve reply in ieder geval
Welk merk is het? Ik heb zelf een sampo dve-560 en ben er erg tevreden over. Hij was wel 500 piek, dus wel een andere prijsklasse natuurlijk.
Het belangrijkste voor mij was dat ie regiovrij + macrovision off was, en deze was de eerste die ik gezien heb die beide had. Ik zou als ik jou was ook eerst zeker van zijn dat ie minstens regiovrij is.
Het belangrijkste voor mij was dat ie regiovrij + macrovision off was, en deze was de eerste die ik gezien heb die beide had. Ik zou als ik jou was ook eerst zeker van zijn dat ie minstens regiovrij is.
dat zou wel handig zijn maar ik heb het niet echt nodig, dat ding word dan vooral gebruikt als MP3-cd-speler. Die van mij kun je ook wel kopen voor 500 maar deze serie was van de vrachtwagen gevallen ofzo zei ieOp donderdag 21 juni 2001 12:02 schreef sewer het volgende:
Welk merk is het? Ik heb zelf een sampo dve-560 en ben er erg tevreden over. Hij was wel 500 piek, dus wel een andere prijsklasse natuurlijk.
Ik zou het gewoon doen. Wat is 150 piek nu nog tegenwoordig? En het lijkt me wel een relaxt apparaatje!
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Kom op! Denk na, een nieuwe stand-alone DVD-speler voor FL.150,- is onmogelijk!
Tenzij het een gestolen partij betreft, maar dan is het eigenlijk nog te weinig.
Ik denk dat jullie VCD en DVD met elkaar verwarren......
Tenzij het een gestolen partij betreft, maar dan is het eigenlijk nog te weinig.
Ik zou het gewoon doen als ik jou was. 150 piek is niet zoveel en het zal heus wel werken denk ik.
Als je nu het merk en type zou kunnen achterhalen, dan zouden er misschien wat zinniger uitspraken gedaan kunnen worden of je het moet doen of niet. Het is een beetje moeilijk advies te geven als we totaal niet weten over welk apparaat we praten...
Als je nu het merk en type zou kunnen achterhalen, dan zouden er misschien wat zinniger uitspraken gedaan kunnen worden of je het moet doen of niet. Het is een beetje moeilijk advies te geven als we totaal niet weten over welk apparaat we praten...
toch is het zo, of ie gestolen is of niet is een tweede (ik neem aan van wel moet ik zeggen, maar ik zit er ook niet echt mee) Ik denk inderdaad dat ik het maar doe....Op donderdag 21 juni 2001 12:11 schreef Gash het volgende:
Verwijderd
Ik zie af en toe in winkels wel eens DVD-spelers (inderdaad wazige aziatische "merken" voor onder de fl. 300,- in Nederland. Ik weet dat in Hongkong voor fl. 200,- werkende spelers te vinden zijn. Dus ik geloof best dat je de gok kan wagen.Op donderdag 21 juni 2001 12:11 schreef Gash het volgende:
ja, ik ben ook wel geinterreseerd als je er meer kan regelen, thx!
Verwijderd
Maakt toch niet uit als het een gestolen partij is als jij maar een goekope dvd speler hebOp donderdag 21 juni 2001 12:11 schreef Gash het volgende:
Verwijderd
Neej dat maakt zeker niet uit, als 't maar werkt toch?
Doe mij er ook maar 1
GreetZ
Dweezerroy
Doe mij er ook maar 1
GreetZ
Dweezerroy
wie nie waagt wie niet wind.. ik heb der ook een dvd van 80 piek van de hcc dagen inzitten.. werkt nog steeds.. duz...
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
Wat is die fl 150,- nou?? Tijdens een avondje stappen geef je toch ook zoveel uit?
Het enige verschil is: Je krijgt hier geen kater van de volgende dag, je hebt er dag in dag uit lol van.
Het enige verschil is: Je krijgt hier geen kater van de volgende dag, je hebt er dag in dag uit lol van.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
In Hongkong vind je geen standalone spelers voor Fl.200,- of minder, da's echt te goedkoop.......Op donderdag 21 juni 2001 14:35 schreef Yiu het volgende:
[..]
Ik zie af en toe in winkels wel eens DVD-spelers (inderdaad wazige aziatische "merken" voor onder de fl. 300,- in Nederland. Ik weet dat in Hongkong voor fl. 200,- goed werkende spelers te vinden zijn. Dus ik geloof best dat je de gok kan wagen.
Verwijderd
Als dingen gejat zijn moet je er wel op letten dat het niet een brakke kwaliteit is.
En dit is trouwens wel strafbaar en om die reden doe ik ook niet mee met een inkoopaktie.
En dit is trouwens wel strafbaar en om die reden doe ik ook niet mee met een inkoopaktie.
Verwijderd
Nee, zulke goedkope DVD-speler zijn er anders wel. Even zoeken op Internet, en zie bijvoorbeeld:Op donderdag 21 juni 2001 20:42 schreef Gash het volgende:
[..]
In Hongkong vind je geen standalone spelers voor Fl.200,- of minder, da's echt te goedkoop.......
klik
Okee, ik geef toe dat de koers van US$ en de HK$ allebei niet zo gunstig zijn op dit moment. Maar toch: het kan.
voor 150 piek zou ik het zeker doen
Wat de hell? Een Samsung dvd speler met dolby/Dts voor maar $119,99Op dinsdag 26 juni 2001 17:59 schreef Yiu het volgende:
[..]
Nee, zulke goedkope DVD-speler zijn er anders wel. Even zoeken op Internet, en zie bijvoorbeeld:
klik
Okee, ik geef toe dat de koers van US$ en de HK$ allebei niet zo gunstig zijn op dit moment. Maar toch: het kan.
Jammer dat ze niet in Europa bezorgen
Contact me even op brminnee@tref.nl a.u.b. !
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
uh.. smultie, ga je nog reageren ?
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Pagina: 1