Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-07 10:09

pdavie2311

Live life to the fullest..

Topicstarter
Hallo mede tweakers,

De titel zegt het al. Ik zoek een " goedkope" oplossing voor een werktelefoon/smartphone.
Ze werken bij ons nog zonder smartphones van de zaak en ik wil graag mijn werkmail (gmail) kunnen lezen onderweg om klanten en interne mails sneller te kunnen behandelen.

Zelf ben ik Apple gek, maar om meer dan 150,- euro uit te geven (iPhone 5c/5?) vind ik nog wel wat. (2e hands dan he) Privé heb ik daar geen moeite mee, maar nogmaals, het is voor mijn werk. Ik zit nu zelfs te denken aan Samsung/HTC?
Als Apple gek, sta ik daar voor open als ik rond de 100,- euro een fatsoenlijk toestel krijg die ik kan gebruiken.

Wie heeft er tips om naar te kijken?

Edit..Heb nu Gmail op mijn iPhone 6s staan van mijn werk, maar wil werk en privé vanaf 2016 echt gescheiden gaan houden nu.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Doe het niet .....
a - je bent applegek, dan ga je je alleen maar ergeren, niet alleen om de nét wat andere manier van werken, maar ook omdat 100€ gewoon GEEN goed toestel zal opleveren.

Ondanks dat de mindset "android kan goedkoop zijn" er is, wil niet zeggen dat alle goedkope toestellen goed zijn.
100€ brengt je een mediatektoestel, met als je geluk hebt android 5 ( of je moet extra handelingen doen om een customrom te gaan flashen, wat in bedrijfsomgevingen ook niet altijd op prijs gesteld wordt )

Ik zou gewoon een los mailaccount op je bestaande toestel nemen, en evt sync-tijden aangeven

( los van het gegeven dat als je werkgever geen mobiele oplossing bied, er zelf een te zoeken, mag jouw mail buiten het bedrijf gelezen worden ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan9711
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:27

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

Als de apps die je gebruikt op Windows 10 mobile beschikbaar zijn, zou ik voor een lumia gaan. Goed updatebeleid, en ook in het budgetsegment goed beschikbaar.

Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-07 18:08
Wat hierboven ook al wordt gezegd, de beste telefoon voor rond de €150,- op dit moment is zeer wss een Microsoft Lumia 640. BCC heeft em nu in de aanbieding voor nog geen 140...

pricewatch: Microsoft Lumia 640 4G Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:11
Tussen de 100 en 150 euro heb je ook goede Android toestellen, vooral als het puur gaat om alleen Gmail te lezen en bellen. Bijvoorbeeld:
pricewatch: Motorola Moto G 4G (2de generatie) Zwart

Of als het je niet uitmaakt om een 2e handstoestel aan te schaffen, kun je kijken naar de Nexus 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-07 19:43

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik snap al ten eerste niet dat je Gmail gebruikt voor het werk.
Als je werkgever een fatsoenlijk mailserver heeft dan hebben ze ook een eigen domein waar externe op kunnen mailen.

Verder denk ik dat een Nokia inderdaad nu veel functionaliteit biedt voor hetgeen je er mee wilt gaan doen.
Standaard bevat W10M al mobiele versies van Word, Excel en Outlook.

Anderzijds als de baas wil dat jij mails leest buiten kantoor dan geeft hij je ook maar een fatsoenlijk toestel met abonnement.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 718373

De Lumia 640 is een toestel met een goede prijs/kwaliteit.
Als je Android wil, de Wiko Pulp 4G (€149) heeft 16GB ram, 2GB System ram, een 5" scherm. Android 5.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

-> MAA

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Pagina: 1