Hoe ~ 560ti Vmem veranderen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwywy17276
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 25-09 17:08
Hoi ik heb al een lange tijd 2 560ti's (1x 560ti Twin Frozr II OC Edition en 1x 560ti Twin Frozr II)

Ik heb gelezen over Vmem tweaks en zelfs dat het ook via MSI Afterburner kan..
Ik wil niet echt extreme clocks halen ik heb geen liquid nitrogen ofzoiets, maar ik wil wel het maximale uit mn kaarten halen tot ze dood zijn (of tot de volgende nvidia generatie)

(Ik heb kort geleden ook een soldeerbout gekocht als dat van pas kan komen 8)7 lol )

http://forum.hwbot.org/showthread.php?t=23807
deze thread heb ik naar gekeken maar ik snap niet precies wat hij gedaan heeft voor de vmem.
Ik weet dat wat hij deed met ln2 was etc etc.

Ik heb ook al gesearched in dit forum met "vmem" maar heb niet echt wat gevonden wat me handig leek

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

jwywy17276 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 02:09:

http://forum.hwbot.org/showthread.php?t=23807
deze thread heb ik naar gekeken maar ik snap niet precies wat hij gedaan heeft voor de vmem.
Ik weet dat wat hij deed met ln2 was etc etc.
Ik lees toch echt daar dat de mods zijn gedaan en er daarna is getest zonder LN2. Er staan 3 plaatjes onder "The modifications" met exacte uitleg wat er is aangepast.

Dus, wat snap je dan niet? Ik ben niet eens technisch onderlegd of heb enige ervaring met solderen maar de plaatjes zijn voor mij zelfs duidelijk zat.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Een ti HAWK is helaas anders dan een twinfrozr 2 versie.. De genoemde Hawk heeft extra opties die je in afterburner kunt gebruiken, zoals met de Lightning versie.. Helaas met jou versie niet..

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'