Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

.dvr bestand omzetten/converter

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste mede-Tweakers,

In mijn winkel is vandaag wat gestolen en de dief is gelukkig op 3 camera's vastgelegd. Nu kan ik donderdag langs het politiebureau alleen de bestanden die ik vanuit de opnamesoftware heb geëxporteerd zijn .dvr bestanden. Verschillende software die men vindt in de top zoekresultaten van Google herkennen het bestand niet ondanks dat in de omschrijving wel wordt aangegeven dat ze hiermee overweg zouden moeten kunnen. (zoekterm: dvr file converter)

Kunnen jullie mij helpen met dit vraagstuk?

Alvast mijn dank aan iedereen die zich hierin wil verdiepen.

Vriendelijke groeten, Koen

Alle reacties

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-10 21:55
Waarschijnlijk is het een "proprietary" formaat, oftewel merkspecifiek. Veel CCTV-apparatuur gebruikt geen open standaarden.
Je kunt het dan alleen afspelen via de recorder/player zelf.

Of je zou even op de site van de fabrikant moeten zoeken, of op een andere manier contact op moeten nemen met de fabrikant (of inporteur) van je systeem.

Zie ook:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Proprietary_DVR
Most established manufacturers will provide tools for law enforcement agencies to play and copy footage from such systems.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Kwak anders eens een voorbeeldbestandje neer, wie weet

kun je nog keuze maken tijdens de export?
wat voor apparatuur gebruik je ?

[ Voor 42% gewijzigd door Fish op 26-01-2016 23:59 ]

Iperf

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:49
Kan je het wel afspelen met vlc media player? Dan zou je het daarmee ook om moeten kunnen zetten.

Roomba E5 te koop

Verwijderd

Topicstarter
Beiden bedankt voor de snelle reacties

Hey Fish: een voorbeeldbestandje kan ik morgen wel maken, kan deze beelden alleen niet delen. Bij het exporteren was er geen mogelijkheid om voor een ander bestand te kiezen. Ik zal morgen kijken welke apparatuur ik gebruik en hoe de software heet.

Sig69: Dit heb ik geprobeerd. Helaas speelt hij het bestand niet af.