Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigAntoni
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-07 18:02
Hallo allemaal,
Ik had dit weekend op marktplaats een defecte Laptop gekocht voor 100 euro. Het probleem ermee was dat als je hem aan doet, dat hij na een paar seconde uitvalt en dat blijft hij maar constant doen. Toch waagde ik me erop om hem te kopen, en ik dacht vrijwel zeker dat ik het probleem zelf kon oplossen (en zo niet kon ik hem altijd weer voor 100 euro verkopen). Het eerste wat ik geprobeerd had, was de hdd eruit halen en nog een ssd die ik over had erin doen. En ja hoor hij startte op en hij deed het perfect. Alleen toen ik hem weer uit deed, begon die weer de hele tijd na een paar seconde uit te vallen. Uiteindelijk startte hij wel weer. Ik probeerde hem 10x achter elkaar aan te zetten en 4 van de 10 keer ging die ook aan en werkte die perfect. Me vraag nu is, waardoor kan het komen dat hij vaak moeite heeft met aan te gaan? Ik heb de ram al is omgewisseld en ik heb de accu eruit gehaald en toen deed hij het soms. Dus aan dat ligt het waarschijnlijk niet. Alleen ook toen ik hem een paar keer weer aan probeerde te doen, ging hij wel telkens aan, alleen toen kreeg ik geen beeld.. Kan het aan het scherm liggen?

Het is een Asus A75VM-TY087V Laptop met de volgende specs:
Processor: Intel Core i7 Quadcore 2,3Ghz
Ram: 6GB DDR3-1600Mhz
Videokaart: Nvidia Geforce GT 630M
en een 120 GB SSD van Adata + 1000gb hdd

i7 8700K / RTX 4070TI/ 32GB DDR4 / Oneplus 13