Hey tweakers, gisteren is de laptop van een vriendin van mij opgehouden, ze heeft een nog redelijk nieuwe Lenovo G50-80. Wat er dus is gebeurt, haar laptop was leeg dus ging ze die opladen, wat naar haar idee gewoon goed ging. Nou trekte ze de oplader deruit en de laptop viel uit en deed niks meer, aanknop ingedrukt houden werkt ook niet, batterij deruit en oplader derin werkt ook niet, oplader deruit batterij derin werkt niet, en batterij derin en oplader derin werkt ook niet, de laptop geeft geen taal of teken.. Geen fans die aanspringen, geen lampjes, helemaal niks! Ik zelf denk dat de laptop helemaal dood is, maar misschien dat jullie nog weten hoe of wat. Zo niet moet ze maar wachten op der garantie denk ik!
De helpdesk was dicht om 17,30 dus die hebben we helaas niet kunnen en inderdaad zit hier garantie op, alleen wil ze kijken of we het zelf aan de praat kunnen krijgen anders is ze al haar bestanden kwijt
De helpdesk was dicht om 17,30 dus die hebben we helaas niet kunnen en inderdaad zit hier garantie op, alleen wil ze kijken of we het zelf aan de praat kunnen krijgen anders is ze al haar bestanden kwijt
[ Voor 12% gewijzigd door VAULT-TEC op 26-01-2016 20:47 ]