Advies gezocht: 4k gaming televisie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevin93w
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-06 20:31
Hey iedereen,

Loop al een tijdje rond met het idee om een nieuwe televisie te kopen en wil er deze week met de BTW actie graag eentje scoren, echter heb ik voor het eerst bij een aankoop het idee dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Mijn vraag is dan ook wat jullie ervaring is met een televisie die aan de volgende eisen voldoet:

Graag zou ik een 4k televisie kopen (de tv moet best een flinke tijd mee en verwacht toch een opkomst van 4k in die periode). Een tweede eis is voornamelijk dat de televisie geschikt is voor gaming en niet te langzame responstijd heeft, zodat ik er last van zou hebben. Heb op dit moment een non smart full hd televisie van Philips en ben er altijd erg blij mee geweest, ook prima om op te gamen. Echter lees ik dat Philips tegenwoordig minder goede televisies aflevert op het gebied van Smart en dat Smart televisies sowieso erg veel snelheid kostten als je aan het gamen bent.

Mijn vraag is wat jullie ervaring met Philips smart 4k televisies (of andere merken) is en of ik niet beter een Sony of Samsung kan kopen. Zo hoorde ik dat Sony televisies erg snel en kwalitatief goede software hebben. 3D is van mij geen vereiste, leuk als het erop zit. En hij mag gewoon plat zijn, dat gebogen geloof ik niet zo in. Budget is ongeveer 700 a 800 euro.

Graag hoor ik jullie ervaringen en meningen en alvast bedankt daarvoor! :*)

Beste antwoord (via kevin93w op 28-01-2016 17:41)

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-07 22:01

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ik gebruik de 55x8505 van Sony icm PS4 en werkt super
ook had ik hiervoor de Samsung 55UJ6400k welke goed werkt met gamen alleen veel ghosting had tijdens tv en films.

Aanvulling:
Philips is niet goed met 4k en gaming (van experts gehoord, kan het zelf niet onderbouwen)
Sony en Samsung hebben gamemodus en die zorgt voor de lage inputlag.

tevens als je samsung neemt neem dan de 7000 serie of hoger, dan heb je altijd een prima tv met game mogelijkheden, of een Sony 8 series of hoger

[ Voor 49% gewijzigd door ApC_IcE op 26-01-2016 18:40 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-07 22:01

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ik gebruik de 55x8505 van Sony icm PS4 en werkt super
ook had ik hiervoor de Samsung 55UJ6400k welke goed werkt met gamen alleen veel ghosting had tijdens tv en films.

Aanvulling:
Philips is niet goed met 4k en gaming (van experts gehoord, kan het zelf niet onderbouwen)
Sony en Samsung hebben gamemodus en die zorgt voor de lage inputlag.

tevens als je samsung neemt neem dan de 7000 serie of hoger, dan heb je altijd een prima tv met game mogelijkheden, of een Sony 8 series of hoger

[ Voor 49% gewijzigd door ApC_IcE op 26-01-2016 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
kevin93w schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 17:53:
Graag hoor ik jullie ervaringen en meningen en alvast bedankt daarvoor! :*)
Aankoopadvies dus een verhuizing naar CEA. Daar zul je een waslijst soortgelijke topics vinden, doe er je voordeel mee. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin93w
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-06 20:31
Excuses voor de verkeerde plaatsing! Inmiddels is de kogel door de kerk, met behulp van jullie mening en informatie die ik hen opgezocht.

Het is de Sony KD-49X8005C geworden, 49" 4K Android TV. De tv schijnt kwalitatief goed te zijn met solide software. Geen 3D functionaliteit, maar gezien het feit dat ik dit vrijwel niet zou gebruiken maakte dat me niet zo uit.

Heb hem nog niet kunnen testen, maar dit ga ik binnenkort doen!