I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Ook bij het reageren op een bericht in DM heb ik last van overflow. De cursor gaat verder waar hij normaal naar de volgende regel springt.
Wilde dit net ook melden. Hier ook last van met:
Telefoon: OnePlus One
Browser: Chrome & Firefox
Telefoon: OnePlus One
Browser: Chrome & Firefox
[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 27-01-2016 10:56 ]
Ik heb er een prio ticket voor aangemaakt. Wordt deze week nog gefixed
Intentionally left blank
Lijkt mij gerelateerd aan Momenteel storing bij mobiel gebruik?.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Ja, kloptHero of Time schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:45:
Lijkt mij gerelateerd aan Momenteel storing bij mobiel gebruik?.
Intentionally left blank
Dat lijkt mij redelijk logisch, aangezien het om dezelfde css code gaat.
Dat dacht ik ook al ja, alleen kan ik geen "inspect element" doen in Chrome For Android om dat te bevestigen
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Maar je kan wel op je desktop die grades afdwingen door het venster smaller te maken.
Kun je iets zeggen over de voortgang? Ik vind het namelijk redelijk vervelend, maar ik snap dat jullie een hoop andere dingen ook te doen hebbencrisp schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:00:
Ik heb er een prio ticket voor aangemaakt. Wordt deze week nog gefixed
Ik heb het vandaag afgemaakt, dus na verificatie kan het hopelijk morgen onlineKoen179 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 19:18:
[...]
Kun je iets zeggen over de voortgang? Ik vind het namelijk redelijk vervelend, maar ik snap dat jullie een hoop andere dingen ook te doen hebben
Intentionally left blank
En het staat online
Mocht iemand toch nog rare dingen tegenkomen mbt styling op het forum please let us know
Intentionally left blank
De topicwarning ziet er lelijk uit, maar wel in stijl met dezelfde warning die je bij reageren krijgt (de kleur is wel erg flets overigens). Passen we wel weer aan met custom css.
Pagina: 1