Ik zoek een?
Audio oplossing. Dit kan zowel een soundbar of een 2.0, 2.1 of 3.1 setje zijn. Ik heb geen ruimte om een surround opstelling te bouwen.
Wat is je budget?
Het liefst rond de 100 euro. 150 is toch echt wel de max. Ik ben een student en ik kan er niet meer geld insteken.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het gaat gebruikt worden om muziek ( vooral top 40. House ), het kijken van films ( netflix ) en het spelen van games. Dit gaat allemaal via de ps4. Dus ik heb 2 audio uitgangen en dat zijn HDMI en Optisch.
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Philips HTL2163B Het is een soundbar en ik hoor dat die hier vaak niet wordt aangeraden vanwege de geluidskwaliteit.
Voor ongeveer hetzelfde geld heb je:
pricewatch: Sony CMT-S20
Dit is dus een micro-setje
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat is de beste keus? Of zijn er betere oplossingen?
Ik sta opzich open voor 2e hands vanwege mijn budget.
Alvast bedankt!
Audio oplossing. Dit kan zowel een soundbar of een 2.0, 2.1 of 3.1 setje zijn. Ik heb geen ruimte om een surround opstelling te bouwen.
Wat is je budget?
Het liefst rond de 100 euro. 150 is toch echt wel de max. Ik ben een student en ik kan er niet meer geld insteken.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het gaat gebruikt worden om muziek ( vooral top 40. House ), het kijken van films ( netflix ) en het spelen van games. Dit gaat allemaal via de ps4. Dus ik heb 2 audio uitgangen en dat zijn HDMI en Optisch.
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Philips HTL2163B Het is een soundbar en ik hoor dat die hier vaak niet wordt aangeraden vanwege de geluidskwaliteit.
Voor ongeveer hetzelfde geld heb je:
pricewatch: Sony CMT-S20
Dit is dus een micro-setje
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat is de beste keus? Of zijn er betere oplossingen?
Ik sta opzich open voor 2e hands vanwege mijn budget.
Alvast bedankt!
daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti