Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17:07
Ik zoek een?
Audio oplossing. Dit kan zowel een soundbar of een 2.0, 2.1 of 3.1 setje zijn. Ik heb geen ruimte om een surround opstelling te bouwen.

Wat is je budget?
Het liefst rond de 100 euro. 150 is toch echt wel de max. Ik ben een student en ik kan er niet meer geld insteken.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......

Het gaat gebruikt worden om muziek ( vooral top 40. House ), het kijken van films ( netflix ) en het spelen van games. Dit gaat allemaal via de ps4. Dus ik heb 2 audio uitgangen en dat zijn HDMI en Optisch.

Wat heb je zelf al gevonden?

pricewatch: Philips HTL2163B Het is een soundbar en ik hoor dat die hier vaak niet wordt aangeraden vanwege de geluidskwaliteit.

Voor ongeveer hetzelfde geld heb je:
pricewatch: Sony CMT-S20
Dit is dus een micro-setje

Welke vragen heb je hier nog over?

Wat is de beste keus? Of zijn er betere oplossingen?

Ik sta opzich open voor 2e hands vanwege mijn budget.

Alvast bedankt!

daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Met 150 € ga je amper een verbetering krijgen tov de ingebouwde speakers.

Ik zou nog wat doorsparen, of proberen iets te vinden op marktplaats.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop een paar houten speakers en een (ouderwetse) versterker. Ben je voor een paar euro klaar...

Als je perse optisch/HDMI wil moet je naar iets nieuwers zoeken denk ik. Maar waarschijnlijk kun je wel een adapter/converter vinden.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2016 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie02
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-09 17:16
Yup op MP staan ze ook wel, en vaak nieuw of als nieuw.
Of een 2.1 pc setje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
2e hands versterkers hebben vaak geen HDMI, maar wel optical. Dus ik zou daarvoor kiezen met 2 leuke boekenplankspeakers of zelfs vloerstaanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:08
Met een dergelijk budget kun je denk ik beter voor een simpel 2.0 pc-speakersetje gaan en die aansluiten op de hoofdtelefoon uitgang van de tv. Volgens mij moet dat zonder problemen werken.

2.1 kan wel, maar dan lever je naar mijn idee in op alle fronten. Met name de subwoofer zal nooit mooi zuiver kunnen klinken. Of het bij je eisen past kun je alleen zelf bepalen.

http://tweakers.net/categ...MUbKKVgIqMVHSAVGmSrG1tbUA

Mogelijk dat de pricewatch: Hercules XPS 2.0 80 DJ Monitor al een mooie verbetering geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58
Ik heb net gisteren deze besteld http://www.otto.nl/produc...en&p=0&itemId=10044402863

Kost nu 160 euro, en als je je inschrijft voor de nieuwsbrief krijg je nog eens 5 euro korting.

Via Opera-apps krijg je ook gelijk ondersteuning voor Netflix etc. Er zit ook nog een Bluray-speler in, maar die heb je via je PS4 natuurlijk ook al.

[ Voor 21% gewijzigd door Jape op 26-01-2016 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Dit dus, veel beter qua geluidskwaliteit krijg je niet voor het geld...Echter dan zit je met het aansluiten, geen hdmi en optisch (voor de boxen is geen versterker nodig, aangezien ze actief zijn). Voor 3 tientjes kan je er een optisch > RCA (tulp) converter tussen zetten, DAC. Zoiets dus: http://tweakers.net/price...-stereo-rca-omvormer.html

[ Voor 15% gewijzigd door ToFast op 27-01-2016 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17:07
Bedankt voor de reacties!

Ik heb een Setjes Hercules XPS 2.0 80 DJ monitor gekocht. Plus de optisch > RCA converter gekocht. En de benodige kabels.

daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti

Pagina: 1