Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Android toestel met abo en mogelijk smartwatch.
Wat is je budget?
40-50 /maand
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb een S6 Edge van nog geen jaar oud. Mag mijn abo verlengen.
Ik wil graag een toestel met smartwatch. Helaas zijn deze niet in combinatie te krijgen bij de meeste telecomwinkels in de buurt(of je moet flink bijbetalen, wat er op neer komt dat je de watch gewoon koopt)
Bij KPN krijg ik de verlengbonus als ik bij hun blijf (500mb extra en 10 euro korting per maand)
Ik zou mijn huidige toestel kunnen proberen te verkopen om daar een watch voor te kopen en dan met verlengen een nieuw toestel nemen via KPN (zou waarschijnlijk opnieuw een S6 variant worden of een Note4)
Ik kan ook proberen een combi aanbieding te krijgen maar die heb ik tot dusver niet gevonden, ik ben echter bang dat de verlengbonus alleen geld wanneer ik bij KPN klantenservice zelf verleng en niet via een andere telecomwinkel.
Mediamarkt heeft vanaf morgen de BTW vrije dagen...
Ik probeer het zo te regelen dat ik niet hoef bijbetalen.
De vraag is dan ook vooral, is iemand van jullie bekend met winkels die combinatieaanbiedingen hebben?
Ik zoek een?
Android toestel met abo en mogelijk smartwatch.
Wat is je budget?
40-50 /maand
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb een S6 Edge van nog geen jaar oud. Mag mijn abo verlengen.
Ik wil graag een toestel met smartwatch. Helaas zijn deze niet in combinatie te krijgen bij de meeste telecomwinkels in de buurt(of je moet flink bijbetalen, wat er op neer komt dat je de watch gewoon koopt)
Bij KPN krijg ik de verlengbonus als ik bij hun blijf (500mb extra en 10 euro korting per maand)
Ik zou mijn huidige toestel kunnen proberen te verkopen om daar een watch voor te kopen en dan met verlengen een nieuw toestel nemen via KPN (zou waarschijnlijk opnieuw een S6 variant worden of een Note4)
Ik kan ook proberen een combi aanbieding te krijgen maar die heb ik tot dusver niet gevonden, ik ben echter bang dat de verlengbonus alleen geld wanneer ik bij KPN klantenservice zelf verleng en niet via een andere telecomwinkel.
Mediamarkt heeft vanaf morgen de BTW vrije dagen...
Ik probeer het zo te regelen dat ik niet hoef bijbetalen.
De vraag is dan ook vooral, is iemand van jullie bekend met winkels die combinatieaanbiedingen hebben?