Ik heb nu een Corsair Vengeance 2100, wat een draadloze headset is. Ik heb destijds opzettelijk voor een draadloze headset gekozen omdat ik bij mij vorige headset (pricewatch: Creative Fatal1ty Gaming Headset) regelmatig de kabel kapot trok.
Ik kan echter niet zeggen dat ik 100% tevreden ben:
Als ik een nieuwe draadloze headset zou kopen, wil ik er dus één zonder geruis, gezoem en andere onzin, een met een accu die het een hele dag kan uithouden. Als dat moeilijk of niet mogelijk is, wordt het toch weer een bedrade ben ik bang.
Qua budget zit ik rond de €50-€100 trouwens.
Ik heb erg goede verhalen gehoord over de pricewatch: Kingston HyperX Cloud Zwart, mocht het een bedrade worden. Of is het in dat geval toch beter of voor headphones + een losse mic te gaan?
Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Ik kan echter niet zeggen dat ik 100% tevreden ben:
- De headset heeft een zekere mate van ruis op de achtergrond. Dit is altijd al zo geweest, maar daar ben ik aan gewend geraakt.
- Af en toe hoor ik vervelend gekraak/geplop door de headset. Waar dit aan ligt weet ik niet precies, maar het zal wel iets zijn dat stoort.
- De accu wordt steeds slechter, en tegenwoordig (de headset is nu 1,5 jaar oud) houdt hij het geen hele dag meer vol. Dan moet je hem dus opladen en zit je alsnog met een bedrade headset...
- Als de headset wordt opgeladen, hoor ik constant een vervelend en erg hoorbaar gezoem. Dit gaat weg als ik een geaard stuk behuizing aanraak, dus het zal wel iets te maken hebben met slechte afscherming.
Als ik een nieuwe draadloze headset zou kopen, wil ik er dus één zonder geruis, gezoem en andere onzin, een met een accu die het een hele dag kan uithouden. Als dat moeilijk of niet mogelijk is, wordt het toch weer een bedrade ben ik bang.
Qua budget zit ik rond de €50-€100 trouwens.
Ik heb erg goede verhalen gehoord over de pricewatch: Kingston HyperX Cloud Zwart, mocht het een bedrade worden. Of is het in dat geval toch beter of voor headphones + een losse mic te gaan?
Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
[ Voor 11% gewijzigd door Compizfox op 26-01-2016 17:40 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes