Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Linksys WRT54G aanmeldproblemen

Pagina: 1
Acties:

• neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:52

neanderthaler

Are friends electric?

Topicstarter
Mijn router / accesspoint heeft het jarenlang goed gedaan, maar nu krijg ik regelmatig bij het inloggen op het netwerk een scherm waar gevraagd wordt naar een naam en wachtwoord, terwijl dit nooit het geval was en de betreffende telefoon / ipad / laptop normaal gezien nooit inlogproblemen op dit netwerk geeft.

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/muh468.jpg

Het gekke is dat het intoetsen van de netwerknaam ('linksys') en het wachtwoord niets oplevert; ook de admin loginnaam en password werken niet.

Dit gebeurt zelfs wanneer er reeds 1 of meer andere apparaten al verbonden zijn met dit netwerk.

Dit heeft hij nooit eerder gedaan, dus ik verwachtte dat er misschien iets niet goed zat in de firmware. Dus gisteravond laatste firmware er op gezet en even leek het probleem opgelost. Helaas vanmorgen begon de ellende weer met het vragen naar naam en password.

Ik heb nooit eerder een ander netwerk geconstateerd met dezelfde naam, dus ik kan uitsluiten dat een van mijn buren toevallig ook een linksysrouter aan heeft staan met dezelfde standaardnetwerknaam.

Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?