Ik ben op zoek naar een andere televisie. Ik wil graag een 40 inch model (evt. 43 inch) en hij moet aan de volgende voorwaarden voldoen omdat ik een Sonos Playbar heb:
Ik had zelf al de Philips 40PUK6400/12 gevonden. Die lijkt aan mijn eisen te voldoen. Alleen is die wel erg dik (8,5 cm) en dat is weer niet zo mooi omdat ik de tv ophang. Huidige is een stuk dunner met z'n 3,8 cm.
Daarnaast kan ik nergens terugvinden of inderdaad 5,1 van een Hdmi bronapparaat wordt doorgegeven naar de Playbar. Ik heb al contact opgenomen met de helpdesk van zowel Samsung als Philips. Samsung verwees mij naar de nieuwere JU modellen uit de 7000 reeks, maar die vind ik veel te duur. Philips zei dat het zou moeten werken op de 40PFK6510/12 maar ik zag later dat diens afstandsbediening via bluetooth werkt dus daarmee valt dit toestel helaas af.
Maar wellicht heeft iemand concrete tips voor mij. Ik ben niet merkgebonden maar het zou bijvoorbeeld leuk zijn als ik een tv met btw-korting zou kunnen kopen.
Alvast bedankt voor het meedenken!
...
- Infrarood afstandsbediening (hierdoor valt de Philips 40PFK6510/12 bijvoorbeeld al af) om de Playbar te kunnen bedienen
- Passtrough dolby digital 5.1 signaal van een aangesloten mediaspeler naar optisch. Via Hdmi heb ik een mediaspeler aangesloten op de televisie. Mijn huidige televisie geeft het 5.1 geluid van de mediaspeler echter maar door als 2.0 signaal naar de Playbar (die via een optische kabel aan de tv hangt)
- Een fatsoenlijk Smart TV menu mét RTL XL (dat laatste is niet altijd aanwezig las ik). Ik heb nu een Philips uit 2012 (37PFL7676) en die is zo ontzettend traag dat je het wel uit je hoofd laat om iets te kijken op Uitzending gemist of de gids te gebruiken. Daarnaast valt internet (met kabel aangesloten) regelmatig weg op de tv en doet het pas weer als de tv uit- en weer aangezet is.
Ik had zelf al de Philips 40PUK6400/12 gevonden. Die lijkt aan mijn eisen te voldoen. Alleen is die wel erg dik (8,5 cm) en dat is weer niet zo mooi omdat ik de tv ophang. Huidige is een stuk dunner met z'n 3,8 cm.
Daarnaast kan ik nergens terugvinden of inderdaad 5,1 van een Hdmi bronapparaat wordt doorgegeven naar de Playbar. Ik heb al contact opgenomen met de helpdesk van zowel Samsung als Philips. Samsung verwees mij naar de nieuwere JU modellen uit de 7000 reeks, maar die vind ik veel te duur. Philips zei dat het zou moeten werken op de 40PFK6510/12 maar ik zag later dat diens afstandsbediening via bluetooth werkt dus daarmee valt dit toestel helaas af.
Maar wellicht heeft iemand concrete tips voor mij. Ik ben niet merkgebonden maar het zou bijvoorbeeld leuk zijn als ik een tv met btw-korting zou kunnen kopen.
Alvast bedankt voor het meedenken!
...