Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 728364

Topicstarter
Heb een vraagje omtrent een samsung galaxy s2 plus. Deze komt al een tijdje niet verder in zijn opstart dan het samsung logo, daar blijft die simpelweg op hangen.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar ben er nog niet uitgekomen. Kan iemand mij hierbij helpen misschien?
Bedankt alvast!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Anoniem: 728364 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 13:13:
Heb een vraagje omtrent een samsung galaxy s2 plus. Deze komt al een tijdje niet verder in zijn opstart dan het samsung logo, daar blijft die simpelweg op hangen.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar ben er nog niet uitgekomen. Kan iemand mij hierbij helpen misschien?
Bedankt alvast!
wat heb je al geprobeerd? (anders gaan we hier met zijn alle dingen roepen die je al hebt geprobeerd, en dat is natuurlijk zonde van onze tijd ;))

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JaapN
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-07 12:02
Wat heb je al geprobeerd? En wat was het resultaat ervan (waarschijnlijk niks neem ik aan).
Je kan enkele dingen proberen als een stock rom flashen van Samsung zelf. Dit probleem eerder meegemaakt en verholpen.

Om te flashen heb je het volgende nodig:
Odin http://www.droidviews.com...axy-devices-all-versions/
Firmware http://forum.xda-develope...00-firmwares-lpe-t1075278

Dit zijn de bestanden die je nodig hebt.
Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele schade die dit veroorzaakt, dit is geheel op eigen risico

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
oke bedankt JaapN, en welke firmware moet ik hebben dan van die pagina?
Want ik zie een heleboel firmware alleen dan zijn de links verwijderd?
Er zijn er maar enkele die ik kan gebruiken.
Kun je me vertellen welke ik moet hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-07 21:33
Zoek even op typenummer op sammobile.com. Weliswaar langzame download, maar wel werkende links

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik heb vanavond via sammobile de firmware gedowload en via odin geinstalleerd en het is gelukt! Dank jullie wel allemaal!
Pagina: 1