Nero en dual processor

Pagina: 1
Acties:

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-04 01:13

SveNRG

Onderweg

Topicstarter
Ik heb een antieke Abit BP6 met twee celerons 333@500 MHz.

Met win2k (SP2) kan ik via de taskmanager de affinity instellen van elk proces dat draait. Dit wil zeggen; welke CPU's aan het proces zijn toegewezen.

Nu staat dit altijd standaard op CPU0 en CPU1 (dual dus) behalve bij Nero! Deze spreekt alleen CPU0 aan bij het starten.

Ik heb een 12x10x32 IDE Plexwriter en deze kan het gewoon niet af met 1 CPU. Dus moet ik de tweede ook aanzetten. Niet dat dit een probleem is, maar ik moet het elke keer weer aanvinken in de affinity settings als ik Nero start. Kan ik niet ergens aangeven dat dit altijd aangevinkt moet zijn?

All that you know, is at an end

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Op donderdag 21 juni 2001 10:39 schreef Svenergy het volgende:
Ik heb een 12x10x32 IDE Plexwriter en deze kan het gewoon niet af met 1 CPU.
hoezo red ie dat niet dan? :?

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Vreemd.. Ik heb ook een bp6 en ik heb m'n plexwriter ook ooit in die machine gehad.. Gaf geen problemen (celly's liepen toen gewoon op 366!)

Maar nero ondersteund geen multi-processor dus zal standaard maar op 1 cpu werken voor zover ik weet..

Ik denk dat je het probleem toch ergens anders moet gaan zoeken!

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-04 01:13

SveNRG

Onderweg

Topicstarter
Op donderdag 21 juni 2001 10:46 schreef sjuk het volgende:

[..]

hoezo red ie dat niet dan? :?
Nou. Met 1 CPU 'on the job' zie ik de buffer van Nero langzaam zakken naar 0. Gelukkig geeft dat niet, omdat Burn-proof dat opvangt, maar het zal er niet beter op worden, zeker niet met Audio-CD.

Met 2 processors blijft de buffer netjes tussen 95 en 100%

All that you know, is at an end

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:12
HUH? zelf een liteon 12 speed en die doetet gwoon normaal op mn celly433... je hebt egt geen dual proc nodig om een plextor 12x te kunnen draaien hor, slaat egt nergens op dit... dma aangezet? en staatie op master?