Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ontvanger draadloze Trust muis kapot - nieuwe aanschaffen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Smithkj
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-04 13:45
Ik heb nu ruim een jaar een draadloze trust muis (pricewatch: Trust Evo), nu is de ontvanger kapot - hij werkt nog wel, maar het plastic ombouwtje is kapot waardoor ie uit elkaar valt.

Ik wil deze graag vervangen, maar kan deze nergens vinden op internet. Heeft iemand een idee welke ik moet aanschaffen of dat ik dit alleen via Trust kan regelen?

Alvast bedankt!

Beste antwoord (via Smithkj op 26-01-2016 19:51)

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:23

MsG

Forumzwerver

Ik zou ze even via Facebook aanspreken, dan zijn ze vaak redelijk coulant. Zo heb ik ook nieuwe plugjes voor hun universele laders gekregen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik zou ze even via Facebook aanspreken, dan zijn ze vaak redelijk coulant. Zo heb ik ook nieuwe plugjes voor hun universele laders gekregen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Met bovenstaande, met de grote populariteit van social media zijn steeds meer bedrijven vrij coulant voor dit soort zaken. Geen idee of je toegang hebt tot de huiskamer, maar sommige bedrijven reageren geweldig als je het op een leuke manier brengt: U klaagt? Ik schrijf aan!

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Smithkj
Nog maar even de terugkoppeling van de webcare: Helaas niets mogelijk, omdat bij de productie de ontvanger en muis aan elkaar gekoppeld worden.

Met andere woorden: De muis kan na anderhalf jaar de prullenbak in...

helaas.

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Dat is dan toch wel een dikke tekortkoming. Op sociale media zou ik als producent dan toch als tegemoedkoming een nieuwe muis ter beschikking stellen. Welke knuppel maakt dat nu niet uitwisselbaar?? 8)7

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

• Smithkj
ja, was ook mijn eerste gedachte. maar het idee erachter is natuurlijk ( en daar valt ook wat voor te zeggen) dat je niet wil dat als wij allebei een trust muis hebben dat je dan dezelfde ontvanger hebt. dan zit je elkaar in de weg.

Ze gaven overigens aan dat ik garantie heb op de muis en kan omruilen, maar dit is door mijn eigen fout. dus ik moet nog even kijken of ze dat pikken :)

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Tjah als het echt nodig is kan je het altijd nog oplossen met wat isolatietape. :9

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• MsG

MsG

Forumzwerver

Is het ontvangertje niet met wat McGuyver-skills gewoon heel te maken? Heb je een foto van de schade?

• Smithkj
Ja misschien is dat wel de beste optie. T is alleen het plastic eromheen.

Verwijderd

Dit was het zelfde bij mij maar op gegeven moment toen ik het toegangspoortje uit mijn laptop wilde halen viel het ineen helemaal uit elkaar en kon niet gemaakt worden
Pagina: 1