Intentionally left blank.
echt zonde
But hey... shit happens right
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Beetje zonde om meteen te proc aan te sleutelbos te hangen...vind je ook niet!
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Hang 'm aan je muur en dan heb je iets leuks.
GRT Hennep
Verwijderd
Hey, als je goed leest lees je dus ook dat ik hem dus brutaal wil gaan vermoorden...Op donderdag 21 juni 2001 10:44 schreef insoft het volgende:
Inderdaad artic silver kan je gewoon verwijderen. Enhne bit freak jij had toch heel heel magazijn vol staan met pc'tjes? wat maakt het dan nog uit??
Ik wil hem wel schoon hebben, staat wat mooier aan je bos
Waarom wil je hem slopen dan?Op donderdag 21 juni 2001 11:13 schreef Bitfreak het volgende:
[..]
Hey, als je goed leest lees je dus ook dat ik hem dus brutaal wil gaan vermoorden...
Ik wil hem wel schoon hebben, staat wat mooier aan je bos
Het lijkt mij zonde...
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Nu heb je volgens eigen zeggen bakken met geld maar dan nog..
Is gewoon zonde..
Dan kan je hem nog beter verloten onder je medetweakers ofzo ..
Ik zou het best wel stoer vinden, dan gaan huilen als je sleutelbos is gejat, en dan main-topic me brute AMD hanger is weg
Ik denk dat ie gewoon dood is...
Verwijderd
Zoek dan een twieker op die nog een duron of tbird-900 ofzo heeft, ruil het ding met hem, en hang dan die aan de sleutelbos.
Niet alle tweakers zijn helemaal fris in de bovenkamer heb ik zo'n idee.
Verwijderd
Hee hee, niemand maakt van mijn Duron 600 een sleutelhanger !!!!!Op donderdag 21 juni 2001 12:24 schreef DaBit het volgende:
Bitfreak, als jij een goede 1.4 proc gaat vermoorden omdat je dat leuk vind, dan ben je aardig ziek bezig. Dat je dat met een duron-600 doet, okee.
*knip*
Gewoon die warme TB1400 een beetje schoonmaken en er een super DaBit waterkoelblok op zetten hoor.
tsssshh !
Stuur hem maar op jaar mij, geef ik je er 25 gulden voor, kun je een mooie sleutelhanger gaan uitzoeken in de winkel..
Maak ik die 1,4 gh processor wel helemaal schoon en stop ik hem in mijn morgen arriverende Kt7A mobo
FF serieus, maak hem goed schoon met alcohol. En dan doet ie het gewoon weer, en als je hem niet meer wilt, dan verpats je hem toch.
Geen inspiratie
Mag ik nog even to the point komen...
Zoals ik al zei, hij is dood... Hij is schoon gemaakt en wel, maar alsnog, HIJ IS DOOD...
Wat kan ik nou nog doen met een dode proc, de winkel kan hem niet inruilen voor 'n nieuwe omdat het dus door mezelf is verkloot...
Ik vinnet best wel leuk om 'n sleutelhanger ervan te maken, ik heb nog een paar ervan over, dus ik leid er niet aan...
DaBit, ik heb je al 'n mooie prijs gegeven, ik ga niet 'n werkende inruilen voor 'n dode...
500 piek een mooie prijs voor een volgens jou dode cpu ?Op donderdag 21 juni 2001 13:15 schreef Bitfreak het volgende:
Ehm...
Mag ik nog even to the point komen...
Zoals ik al zei, hij is dood... Hij is schoon gemaakt en wel, maar alsnog, HIJ IS DOOD...
Wat kan ik nou nog doen met een dode proc, de winkel kan hem niet inruilen voor 'n nieuwe omdat het dus door mezelf is verkloot...
Ik vinnet best wel leuk om 'n sleutelhanger ervan te maken, ik heb nog een paar ervan over, dus ik leid er niet aan...
DaBit, ik heb je al 'n mooie prijs gegeven, ik ga niet 'n werkende inruilen voor 'n dode...
lijkt me niet.
Gewoon nog een keer helemaal schoonmaken.. een cpu kan niet zomaar kapot gaan van een beetje coolpaste die erop komt. EN NEE NIET ME ALCOHOL !! dan los je op den duur je core op.. dat gaat erin zitten.. gewoon water kan wel.. kunt hem zo onder de kraan houden met wat zeepsop.. kan geen kwaad,.. dan goed laten drogen, en hij doet het toch wel weer..
Ik vind je echt een HEEL ziek figuur als je zomaar gaten erin gaat boren (dit gaat bovendien niet zomaar !!) lukt je nl. niet om een gat erin te boren met een normale boor. is te hard spul.. dan breekt er gewoon een stuk vanaf..
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Verwijderd
nog maar even wat...
als ik die berichten zo lees, lijkt het net of hij het goed wil praten! eerst van: ik ga m'n goede 1.4ghz slopen en daarna van: hij is toch al dood!
vinden ze je anders niet meer aardig???
kijk, als het nou een 486SX was. ok, dat zou ik ook doen (Ik zou alleen niet boren, maar gewoon een ringetje aan solderen).
Maar een bijna nieuwe athlon?
BijDeWeg: Zit er geen garantie meer op?
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Verwijderd
Maar ik begreep uit je verhaal dat-ie eigenlijk alleen vies was van de AS, en dat-ie het daarom niet meer deed. Dat kan gebeuren namelijk; AS op 2 contactpunten vormt een leuke condensator, en die kan heel wat in de war schoppen.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
TGEN
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Verwijderd
tip: ga terug naar de winkel en zeg dat het een fabrieksfout was
nah niet echt waarschijnlijk
Je kunt naar de winkel gaan een nieuwe kopen dag later terug gaan. Hij doet niets. Misschien krijg een nieuwe proc.
Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus
En alles is eraf en hij werkt gewoon niet...
Dus, wat moet ik met een kapotte CPU doen die niet omgeruild kan worden?
1) Terug naar AMD sturen en niks krijgen van hun.
2) Prullenbak gooien.
3) Je CPU aanbidden en offers brengen omdat hij je 1.3 week heeft kunnen laten genieten van die
4) Sleutelhanger ervan maken...
Mijn keuze is gemaakt.
isgoeOp donderdag 21 juni 2001 16:31 schreef DaBit het volgende:
Sleep 'm maar mee naar TO. Dan zetten we de diamantfrees erin.
Gaan we hem daar eens leuk bewerken
BTW, dan wil ik met jouw nog effe hebben over overklokken van m'n PC... Met peltier etc.
Verwijderd
OC-en met pelt van die 1.4's proberen we wel gelijk op de party.
Waarom zet je geen 40V DC op de spannings aansluitingen ?? Dan heb je waarschijnlijk heel mooi vuurwerk. Onderdelen opblazen is namelijk gaaf
Dan kan je er altijd nog een sleutelhanger van maken
Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?
hmm? dus je had er teveel pasta op gedaan? en toen deed ie het niet meer???Op donderdag 21 juni 2001 10:38 schreef Bitfreak het volgende:
Ik dacht eens, ik bouw er een andere koeler op (PAL6035 met Delta 60mm HP) maar toen zag ik oei, beetje veel arctic silver... Dus ikke removen, komt vader binnen, schrik me zowat dood was in complete concentratie, en ik schiet dus uit, hele proc onder arctic silver...
Ik dus meteen weer in me PC, en jahoor... Booten doet ie niet meer hoor
je poetst dat er toch gewoon ff af,en klaar ofnie?
ik had een keer ook teveel pasta op mijn proc...ikke met alcohol en water eraf gehaald,met een schaar afgeschaaft,klaar! hij doet het nog steeds (ik heb nu 2 erschillende koelers erop gehad (alpa & coolermaster) allebei zon 4 x eraf en erop gehaald/zet
werkt nog steeds
maaruuh mag ik die proc misschien een keer testen offie het doet??
Nu istie gewoon dood en gaat ie gewoon aan m'n sleutelbos hangen...
Kan je tenminste showen
maargoed.. maak er maar een mooie sleutelhanger van!!! en ehh, wel foto's he!!
Audi A8 W12 6.0
en daarna zeggen bij de computerwinkel
"ja, hij deed 't ineens niet meer
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Foto's komen zeker... Op Takeover gaat DaBit hem mooi verkrachten, en ik heb tenminste digicam 3.34 megapixels, dus geen brakke webcam picsOp donderdag 21 juni 2001 19:05 schreef delyver het volgende:
ik snap niet dat iedereen Bitfreak een beetje aan het afzeiken is af en toe.. ook in andere topics....
maargoed.. maak er maar een mooie sleutelhanger van!!! en ehh, wel foto's he!!
KAN je doenOp donderdag 21 juni 2001 20:08 schreef dawuss het volgende:
Tsja, als je zo vastberaden bent om 'm te mollen: Webcam erop richten en dan in de hens zetten![]()
en daarna zeggen bij de computerwinkel
"ja, hij deed 't ineens niet meer"
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
Doe er gewoon mee wat je wil (als hij echt dood is), maar loop niet op deze manier met je centen te showen, ik citeer: "Dus, meteen nieuwe 1,4GHz erin gedouwd", een normaal mens moet daar lang voor sparen, maar jij "douwt er meteen een nieuwe in".
Ziek mannetje.
Je moet gewoon ff een dikke (trein)trafo zoeken die een lekkere hoge spanning (tussen 25v à 40v) kan leveren met een dikke stroom. Dan heb je echt het mooiste wat je je kan voorstellen.
Ik zeg er wel bij dat het einde niet altijd spectaculair hoeft te zijn, maar als het gaat dan gaat ie goed
Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?
Ik heb daar een paar leuke foto's van maar ze zijn te groot om te posten
Alle proemn in n drek
dan is er iemand die weet te vertellen dat je core oplost van alcohol hoe verzin je het zeker te veel gezopen dat je zulke onzin uitkraamt.
en dan is er iemand die zn core met een schaar te lijf gaat om een beetje koelpasta te verwijderen echt te gek voor woorden.
sommige kunnen beter opletten op school ipv met een pc te zitten kloten want hier gaat niet veel van terecht komen als ik dit lees.
Verwijderd
Last van een slecht geweten ???Op donderdag 21 juni 2001 10:38 schreef Bitfreak het volgende:
Dus ikke removen, komt vader binnen, schrik me zowat dood was in complete concentratie, en ik schiet dus uit, hele proc onder arctic silver...
Kzou proberen ermee terug te gaan naar de winkel, als die goed is schoongemaakt en je er nix aan kunt zien.
Verwijderd
Verwijderd
ach, dat soort mensen hou je tochwel
ik zou iig redelijk pissed zijn over een 1,4 die naar de #$% gaat...maar meneer douwt er gewoon een nieuwe in...
Eerlijk verteld wat er is gebeurd zeker.
Nou ja, eerlijk duurt het langst...
Brainpower:
"Wat een Jinx is"En eerlijkheid duurt het langst, maar duurt ie langer dan een uur is ie al vet irritant
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Ik stel voor dat we een plan gaan bedenken om zijn Duron te ontvoerenOp donderdag 21 juni 2001 12:30 schreef Hooi het volgende:
[..]
Hee hee, niemand maakt van mijn Duron 600 een sleutelhanger !!!!!
Gewoon die warme TB1400 een beetje schoonmaken en er een super DaBit waterkoelblok op zetten hoor.
tsssshh !
Verwijderd
Ik haalde 150x10=1500 mhz :(( op die processor. Maar goed pappie heeft al een andere 1333mhz (AJHA ofzo
en als je er dan toch een sleutelhanger van wilt maken, denk je er wel aan dat die tekst op je proc heel makkelijk afslijt als hij als sleutelhanger dient? ik had ooit een seagoat chip aan me sleutelbos... binnen een week de tekst onleesbaar, na 2 maanden wastie eraf gebroken... nou, das dus helemaal zonde als je daar een 1,4G aan verspeelt!
HMMMM.. toen ik bij jou een cpu kwam kopen vertelde je me dat je DIRECT bij AMD besteld.. niet helemaal waar misschien ?Op donderdag 21 juni 2001 16:27 schreef Bitfreak het volgende:
De winkel laat hem niet meer omruilen, heb ze gebeld...
En alles is eraf en hij werkt gewoon niet...
De cpu is fysiek niet beschadigd.. en als je hem maar 1,5 week hebt laten draaien, heb je ook nog garantie.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
waarom moet je toch altijd patsen ?Op donderdag 21 juni 2001 20:09 schreef Bitfreak het volgende:
[..]
Foto's komen zeker... Op Takeover gaat DaBit hem mooi verkrachten, en ik heb tenminste digicam 3.34 megapixels, dus geen brakke webcam pics
En jij hebt een grote bek !Op donderdag 21 juni 2001 20:35 schreef monterey het volgende:
hier word ik toch echt even ziek van van dit gestuntel als je amd systeem onstabiel is ligt dat absoluut niet aan de processor maar aan div andere zaken zoals,geen goede koeling,slechte voeding,brak mobo,niet of verkeerde drivers,en bovenal de gebruiker zelf die niet weet waar ie mee bezig is.
dan is er iemand die weet te vertellen dat je core oplost van alcohol hoe verzin je het zeker te veel gezopen dat je zulke onzin uitkraamt.
en dan is er iemand die zn core met een schaar te lijf gaat om een beetje koelpasta te verwijderen echt te gek voor woorden.
sommige kunnen beter opletten op school ipv met een pc te zitten kloten want hier gaat niet veel van terecht komen als ik dit lees.
Nee, ik pats niet... Als ik zou patsen zou het veel erger kunnen... En dat vind ik niet nodig, misschien is dit voor jullie al erg genoeg maar voor mij dus inprincipe normaal...
Als iedereen hetzelfde zou zijn zou het leven ook niet meer leuk zijn, naatuurlijk is het nu ook niet leuk dat de ene persoon schatrijk en de andere arm...
Deze proc is gewoon 100% dood, en als ie dat niet is dan gaat ie 100% als sleutelhanger werken (alsnog)...
Want ik vind het gewoon tof, een AMD 1,4GHz aan je sleutelbos...
Mensen die het niet een goed idee vinden, aub dan niet reply-en, want het heeft geen nut... Ik had dit topic geopend om evt. ander leuk idee te verzinnen dan een sleutelhanger...
En deze procs komen direct van AMD af ja, zelfs meerdere, de rest ingebouwd wat over is hou ik...
P.S.
Ik heb altijd stabiel gedraait met een 1,33GHz @ 1,46GHz @ 36C full load.
Nu heb ik 1,4GHz draaien met 42C full load.
En de hardware is goed genoeg, want met geld zat koop je geen brakke hardware.
Verwijderd
Jawel, hij had wel foto's van z'n weet ik veel hoe veel overbodige gameservertjes. Maar die zijn nu helaas weg na de 30 mei crash.Op donderdag 21 juni 2001 22:34 schreef e-X-hale het volgende:
veel verhalen, maar nooit foto's / proof
Op dat topic kwamen in een paar uur zo'n 200 reacties schat ik. Uiteraard 90 % negatief.
mijn tranen vlogen me bijna in me ogen toen me computer niet meer opstarte omdat ik met koelpasta aant klooien was :`(
helaas was het het moederbord waar ik overheen raste met een scroevendraaier
maar ja.......thats my opinion dat ik het zonde vind
ok hij is al kapot maar daarom hoef je er in mijn ogen nog niet zo arrogant over te doen
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
Ik geloof hem wel.. ben nl. bij hem thuis geweest.. en hij heeft heel erg veel en mooi spul staan.. dat moet ik toegeven.. alleen vind ik het een beetje jammer dat hij er zo over opschept.Op donderdag 21 juni 2001 22:34 schreef e-X-hale het volgende:
veel verhalen, maar nooit foto's / proof
Goed plan LOL.Op donderdag 21 juni 2001 21:13 schreef EvilFox het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we een plan gaan bedenken om zijn Duron te ontvoeren
Jij houdt hem vast, en dat pak ik z'n koeler+duron.
BTW. Jij mag de duron, pak ik z'n swiftech
Geen inspiratie
Nee, ik pats niet... Als ik zou patsen zou het veel erger kunnen... En dat vind ik niet nodig, misschien is dit voor jullie al erg genoeg maar voor mij dus inprincipe normaal...
Ehm.. Dat is patsen.. Mij hoor je toch ook niet "heb een zwembad thuis sauna is bijna af, heb brander, processor, geheugen etc voor mijn comp van me ma gehad. heb een scooter gekregen, als ik een rijbewijs heb betaal ik geen benzine, wegenbelasting etc maar krijg wel een auto" enz. want dat is patserig doen. (niet letterlijk, maar komt overeen zoals jij praat).
Nu ff on-topic. Ik zou als je schrok van je pa mooi je vader later betalen en dan (als ie het niet doet en je denkt niks van de RMA te krijgen) er dan toch maar een sleutelhanger van te maken.. (is wel phat ja)
MAAR waar je nog niet aan gedacht had is dat als je 'm een beetje orgineel wil houden je dan toch de pinnetjes er aan moet laten zitten en die kunnen (*@&$)@ prikken lijkt me
Ik heb het hier nooit over ons zwembad gehad of evt. andere features die we hier hebben.Op donderdag 21 juni 2001 22:55 schreef InterCC het volgende:
Jongens, sommige mensen hebben nou eenmaal iets meer geld, en ik praat altijd zo omdat ik het gewoon voor mijn handen heb liggen...
Ehm.. Dat is patsen.. Mij hoor je toch ook niet "heb een zwembad thuis sauna is bijna af, heb brander, processor, geheugen etc voor mijn comp van me ma gehad. heb een scooter gekregen, als ik een rijbewijs heb betaal ik geen benzine, wegenbelasting etc maar krijg wel een auto" enz. want dat is patserig doen. (niet letterlijk, maar komt overeen zoals jij praat).
Nu ff on-topic. Ik zou als je schrok van je pa mooi je vader later betalen en dan (als ie het niet doet en je denkt niks van de RMA te krijgen) er dan toch maar een sleutelhanger van te maken.. (is wel phat ja)
MAAR waar je nog niet aan gedacht had is dat als je 'm een beetje orgineel wil houden je dan toch de pinnetjes er aan moet laten zitten en die kunnen (*@&$)@ prikken lijkt me
Dit is patsen voor jullie, in mijn ogen niet.
Mijn sleutelbos ligt meestal in mijn la, en als ik hem meeneem hangt ie naast me broek, dus nergens last van.
Er kwamen bij mij geen tranen, maar toen ik hem terugstopte en erin deed en dat ie niet bootte schrok ik wel even, heb gezoch etc. wat er mis kon zijn en je hart gaat dan nog wel bonken, omdat ik heb net zoals jullie ook voor moeten betalen...Op donderdag 21 juni 2001 22:40 schreef Zorg het volgende:
idem dito
mijn tranen vlogen me bijna in me ogen toen me computer niet meer opstarte omdat ik met koelpasta aant klooien was :`(
helaas was het het moederbord waar ik overheen raste met een scroevendraaier
maar ja.......thats my opinion dat ik het zonde vind
ok hij is al kapot maar daarom hoef je er in mijn ogen nog niet zo arrogant over te doen
En ik krijg maar een gelimiteerd X bedrag zakgeld... En dat is niet zoveel dat ik zomaar 'n nieuwe proc koop...
Toevallig heb ik ze hier op voorraad liggen, maar als ik dat niet heb, heb ik een groot probleem... Dan had ik wel degelijk behoorlijk kut gevoel gehad, Vrij/Zat/Zon LAN party, en dat zonder pc
Maar gelukkig, *bla*.
Dit topic is daar niet voor gemaakt, en al helemaal GoT.
Sommige mensen zoals ik al zei, kunnen er dus NIET tegen dat ik teveel geld heb, maar sommige mensen zijn gewoon iets rijker, nu kan ik er zelf niet veel aan doen dat ik zo pats, want iedereen heeft zijn eigen karakter.
Als een mod toevallig dit leest, aub topic sluiten... Want er wordt al een sleutelhanger van gemaakt en er zal wel 'n nieuw topic gemaakt worden als die klaar is.
Je vroeg om ideeen voor die CPU....
Mijn ouders hebben thuis een relatie geschenk staan. Dat is een gegoten plastik ding met een postzegel erin.
Dat is mischien een leuk idee voor je CPU.
Blijft de core mooi, pinnetjes worden niet verbogen (en laten nergens krassen achter) en je kunt 'm op een kastje neerzetten of wanneer je d'r een ietwat ronder uiterlijk aan geeft kun je 't gebruiken als bijv paper-press .
Ipv plastik kun je ook Hars gebruiken oid.
Ga eens informeren bij een shop die vaantjes/bekers/bokalen etc verkoopt. mischien weten die een adresje waar je dat kunt laten doen.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Het lijkt wel of de helft hier gewoon door jalozie reageert..
O.k. Als die proc niet echt dood was zou ik het ook wel waanzin vinden, maar dan nog moet hij dat zelf weten.. Idereeen z'n eigen hobby's!
Maar hij zegt datie dood is (kan trouwens ook goed, want AS kan natuurlijk wel geleiden!!), dus laat hem dan lekker doen met die proc wat hij wil!
Wat ik alleen niet begrijp is dat als je de procjes voor het grijpen hebt, waarom zoek je dan geen goede uit die goed is over te klokken ? (veel MHz, weinig warmte)
Verwijderd
Ik heb ff op de naam BitFreak gezocht, en ik moet zeggen dat ik er toen pas achter kwam dat die jongen schijnbaar veel geld heeft (ik kom allen in DoC, verder nergens). Ik heb ook een mailwisseling gehad, en die was gewoon normaal, voor zover je een mailwisseling tussen tweakers normaal kunt noemen. Niks geen gepats.
De toon die BitFreak zet is misschien wat arrogant, maar geen reden om 'm keer op keer aan te vallen op z'n centen. En zeker geen reden om m'n het meest irritante mannetje van GoT te noemen.
En voordat ik hier weer gezeik mee krijg: ja, inderdaad, ik koop een van de 1.4 procs over van BitFreak, ter vervanging van mijn dooie 900MHz AFFA.
Zo, en nu een slotje.
TNXOp vrijdag 22 juni 2001 09:58 schreef DaBit het volgende:
Als die proc niet dood was, dan is BitFreak niet goed bij z'n hoofd. Daar ging ik ook ff vanuit, dus vandaar mijn reactie. Is die proc wel dood, dan heeft-ie het volste recht om er een sleutelhanger van te maken. Ik heb dat hier meerdere mensen zien doen met 486's, pentiums, durons, etc. En veel van die procs werkten nog toen ze tot sleutelhanger gebombardeerd werden.
Ik heb ff op de naam BitFreak gezocht, en ik moet zeggen dat ik er toen pas achter kwam dat die jongen schijnbaar veel geld heeft (ik kom allen in DoC, verder nergens). Ik heb ook een mailwisseling gehad, en die was gewoon normaal, voor zover je een mailwisseling tussen tweakers normaal kunt noemen. Niks geen gepats.
De toon die BitFreak zet is misschien wat arrogant, maar geen reden om 'm keer op keer aan te vallen op z'n centen. En zeker geen reden om m'n het meest irritante mannetje van GoT te noemen.
En voordat ik hier weer gezeik mee krijg: ja, inderdaad, ik koop een van de 1.4 procs over van BitFreak, ter vervanging van mijn dooie 900MHz AFFA.
Zo, en nu een slotje.
Ik wil die procs allemaal verkopen, omdat ik er dan tenminste nog iets op verdien... En ik kan ze best allemaal testen, maar, dan zitten ze allemaal onder de AS, dat is niet zo zeer relaxt als je een nieuwe proc bij iemand koopt...Op vrijdag 22 juni 2001 09:19 schreef kleinelievewolff het volgende:
Ik zou het ook wel stoer vinden om zo'n sleutelhanger te hebben hoor![]()
Wat ik alleen niet begrijp is dat als je de procjes voor het grijpen hebt, waarom zoek je dan geen goede uit die goed is over te klokken ? (veel MHz, weinig warmte)
Jezus, kunnen we nu ophouden met het gezeik over het geld? Ik heb zelf ook genoeg geld om een paar gameservers te kopen, een stuk of wat 1.4GHZ Athlons ed. (alleen kan ik dat dan maar 1 keer, dan is alles op
BTW, wat is het nut van een 1.4Ghz? Voor spellen heb je er niks aan nog, het verschil tussen 60fps en 400 fps zie je niet, en voor servers kan je geloof ik beter meer investeren in RAM/RAID/Netwerk dan cpu power.
Verwijderd
Verwijderd
Hij krijgt alles van zn pappie en laat dat nadrukkelijk merken.Op zaterdag 23 juni 2001 02:06 schreef GambitRS het volgende:
niks? Metaal, plastic etc. wordt toch niet verwarmd in de magnetron, alleen watermolekulen toch? En als die erin zouden zitten was dat niet best![]()
Jezus, kunnen we nu ophouden met het gezeik over het geld? Ik heb zelf ook genoeg geld om een paar gameservers te kopen, een stuk of wat 1.4GHZ Athlons ed. (alleen kan ik dat dan maar 1 keer, dan is alles op). Betekent dat dan dat ik niet welkom ben of zo? Ja, als je gewoon niet zo vaak naar de disco gaat en daar je geld opmaakt aan drank, of als je gewoon fietst en geen scooter koopt, dan hadden jullie vast ook wel geld genoeg
![]()
BTW, wat is het nut van een 1.4Ghz? Voor spellen heb je er niks aan nog, het verschil tussen 60fps en 400 fps zie je niet, en voor servers kan je geloof ik beter meer investeren in RAM/RAID/Netwerk dan cpu power.
Maar idd laten we erover ophouden.
Kijk eens in zn info en dan zie je dat ie als beroep "systeembeheerder" op geeft, en als geboorte datum 1986 - RIGHT
15 jaar;) Die is net met 3 mavo of havo bezig, dus laat je niet opnaaien door dat jochie
Verders heeft ie gewoon een setje 1.4GHz'en misschien gekocht bij ali-illegalie voor fl.500 t' stuk (dat schemert weer zo lekker naief door he in zn messages) en doet hij
nu heel stoer alsof ze direct van AMD komen (onzin, er zit ALTIJD een localized AMD reseller tussen en die verkopen alleen aan groothandels, en DIE verkopen pas weer aan bedrijven - wat met een beetje geluk zn pappie wel heeft), maar zn verhaaltjes met "de winkel geeft me geen garantie", dat is onzin. Als hij het niet doet, ook al zit ie onder de artic silver, dan doet ie het ALSNOG niet. Dat geeft alleen maar voor de lui in de winkel aan dat je hem tenminste netjes gekoelt hebt....stel je vergeet je koelpasta, DAN heb je de poppen aan het dansen.
Mijn advies voor de kleine aandachttrekker is
om vooral te doen wat ie wil, en vooral je niets aan te trekken van wat wie dan ook over je zegt, en lekker door te gaan met opscheppen en je leugentjes hier uit strooien.
Als jij je daar beter of verhevener door gaat voelen moet je dat gewoon doen.
Alleen of je sochtends nog een beetje oprecht in de spiegel kan kijken? Je leeft in een leugenwereld maarja.
Verwijderd
Amen! You're so right!Op zaterdag 23 juni 2001 08:11 schreef majic het volgende:
Sjonge jonge......mensen, hij zoekt alleen AANDACHT..meer niet. Dit is een sociaal gestoorde jongen die geen vrienden heeft en duidelijk de kenmerken van een aan aandacht-tekort lijdende rijp-voor-de-hoofd-dokter figuur.
Kijk eens in zn info en dan zie je dat ie als beroep "systeembeheerder" op geeft, en als geboorte datum 1986 - RIGHT
15 jaar;) Die is net met 3 mavo of havo bezig, dus laat je niet opnaaien door dat jochie
Verders heeft ie gewoon een setje 1.4GHz'en misschien gekocht bij ali-illegalie voor fl.500 t' stuk (dat schemert weer zo lekker naief door he in zn messages) en doet hij
nu heel stoer alsof ze direct van AMD komen (onzin, er zit ALTIJD een localized AMD reseller tussen en die verkopen alleen aan groothandels, en DIE verkopen pas weer aan bedrijven - wat met een beetje geluk zn pappie wel heeft), maar zn verhaaltjes met "de winkel geeft me geen garantie", dat is onzin. Als hij het niet doet, ook al zit ie onder de artic silver, dan doet ie het ALSNOG niet. Dat geeft alleen maar voor de lui in de winkel aan dat je hem tenminste netjes gekoelt hebt....stel je vergeet je koelpasta, DAN heb je de poppen aan het dansen.
Mijn advies voor de kleine aandachttrekker is
om vooral te doen wat ie wil, en vooral je niets aan te trekken van wat wie dan ook over je zegt, en lekker door te gaan met opscheppen en je leugentjes hier uit strooien.
Als jij je daar beter of verhevener door gaat voelen moet je dat gewoon doen.
Alleen of je sochtends nog een beetje oprecht in de spiegel kan kijken? Je leeft in een leugenwereld maarja.
Verwijderd
hehe.... jij hebt dus geen magnetron?Op zaterdag 23 juni 2001 02:06 schreef GambitRS het volgende:
niks? Metaal, plastic etc. wordt toch niet verwarmd in de magnetron, alleen watermolekulen toch? En als die erin zouden zitten was dat niet best
Metaal gaat juist hardstikke vonken als je dat in de magnetron legt.
erg leuk als je van die borden met gouden randjes hebt *knetter* *knetter* vonk! vonk!
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!