Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Toetsenbord voor één hand op Windows 10 Mobile

Pagina: 1
Acties:

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Topicstarter
nieuws: Microsoft bouwt onscreen-iPhone-toetsenbord voor gebruik met één hand
De functie om het toetsenbord met één hand te bedienen is vooralsnog niet te vinden in Windows 10 Mobile. Het Microsoft-toetsenbord zit nu in een gesloten test en krijgt een release later dit jaar. Dan moet ook een Android-versie van het onscreen-keyboard uitkomen. Of en wanneer de functie uitkomt voor Windows 10 Mobile, is onbekend.
Auch. Deze functie zit al een heel lange tijd in W10M - al sinds build 10051 in april. In de link wordt wel verteld dat het alleen op grote telefoons werkt. Aangezien ik alleen een 1520 draaiend heb op W10M kan ik niet controleren of het op kleine toestellen inmiddels ook werkt. Dat het nog niet te vinden is in W10M is in ieder geval fout.

edit:
Had nog even op F5 moeten rammen in het artikel want inmiddels is het lichtelijk aangepast, scusi!
Wellicht nog wel even het controleren waard of de functie beschikbaar is op elke schermgrootte, idem voor de iOS variant :)

[ Voor 10% gewijzigd door Migrator op 26-01-2016 09:32 ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Thanks, zag het idd in de reacties en toen snel een update gemaakt :)

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Topicstarter
arnoudwokke schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:33:
Thanks, zag het idd in de reacties en toen snel een update gemaakt :)
Wellicht dan ook mooi als de zin die ik quote wordt aangepast: momenteel is het nogal krom dat er enerzijds staat dat niet bekend is wanneer het naar Windows 10 Mobile komt en anderzijds dat het al beschikbaar is ;)

If you choose not to decide, you still have made a choice.