Een tijdje geleden zijn uit het niets een aantal apps (oa facebook en aantal MS apps) uit het appmenu/startmenu verwijderd van mijn Lumia 2520. De betreffende apps staan echter nog wel op de schijf (C:\Program Files\windowsapps) en nemen dus ook schijfruimte in. In de Store word bij sommige van deze apps ook gewoon aangegeven "Deze app is op deze pc geinstalleerd". Echter als ik bij Account > Mijn apps kijk staan als deze apps als niet geinstalleerd.
Een aantal andere apps kan ik vanuit de Store nog wel installeren maar er gebeurt vervolgens niets. Als ik deze apps installeer krijg ik een melding dat de installatie voltooid is, waarna weer net zo goed het icoontje 'installeren' in de Store verschijnt bij de betreffende app.
Ik heb de ingebouwde 'wsreset' functie al geprobeerd en ook de 'apps troubleshooter' maar dat heeft niet geholpen.
Het systeem draait op dit moment Windows RT 8.1 KB3102429
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Een aantal andere apps kan ik vanuit de Store nog wel installeren maar er gebeurt vervolgens niets. Als ik deze apps installeer krijg ik een melding dat de installatie voltooid is, waarna weer net zo goed het icoontje 'installeren' in de Store verschijnt bij de betreffende app.
Ik heb de ingebouwde 'wsreset' functie al geprobeerd en ook de 'apps troubleshooter' maar dat heeft niet geholpen.
Het systeem draait op dit moment Windows RT 8.1 KB3102429
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?