Toon posts:

1 monitorarm voor 2 verschillende monitoren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik zou graag mijn monitoren ophangen met een monitorarm. Hiermee bedoel ik dus niet aan de muur maar eerder met een bankschroef aan mijn bureau. Ik heb enkel een probleem en dat is omdat het om verschillende monitoren gaat is het belangrijk dat als ik ze beide ophang dat ze wel even hoog hangen.

Ik heb al wat gezocht naar monitorarmen voor 2 schermen en vond er eentje. Maar dan alsnog kun je niet elk scherm afzonderlijk verstellen op vlak van hoogte. Daarna keek ik of ik niet gewoon 2 armen kon pakken maar dat is toch weer een pak meer geld.

Hier onder vind je het lijstje met mijn 2 schermen (beide hebben een VESA mount van 100mmx100mm) en de beugel die me perfect leek. Maar zelfs na wat meetwerk heb ik nog steeds schrik of ze echt wel perfect gaat uitkomen.
#ProductPrijsSubtotaal
1Dell Ultrasharp U2715H Zwart€ 469,-€ 469,-
1Philips 274E5QDAB Zwart€ 237,55€ 237,55
1Newstar FPMA-D1330DBLACK Monitorbeugel€ 113,-€ 113,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 819,55

Bij deze vraag ik dus of iemand hier ervaring mee heeft. Kan het zijn dat VESA mounts altijd zo geplaats worden dat schermen in principe altijd mooi overlopen op elkaar? Nu staat mijn philips scherm een tikkeltje hoger dan mijn dell ultrasharp maar volgens het meten kwam het wel bijna goed uit.

Dank bij voorbaat
Ruben

Verwijderd

Meestal zijn de vesa gaten van een monitor zo, dat de bovenranden van de schermen op gelijke hoogte zitten.