Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Denman87
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 04-08 22:59
Wie o wie, weet er dealers in NL....

als je op marktplaats kijkt worden er telefoons aangeboden van, xiaomi, elephone, umi, etc..... voor spotprijsjes....

weet iemand wie ze goedkoop verkoopt?

geen bekende sites. zoals ali...alibaba...banggood..etc... die ken ik wel

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat heb je zelf gevonden en waarom bevalt dat wel/niet?

Als ik zoek op bijvoorbeeld "xiaomi kopen" vind ik talloze dealers.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Die marktplaats aanbieders zijn natuurlijk ook gewoon 15 jarige broekies die wat willen bijverdienen. Die importeren de telefoons zelf en drukken er een 10tje marge op. Alleen het risico dat je eens de klos bent en invoerheffingen moet betalen.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:30
De bekende sites zijn goedkoop, elders wordt je blijgemaakt met een duurkoop.
Als je nog goedkoper dan Xiaomi etc. Wil kun je beter gewoon even doorsparen of kopen bij de bekende sites.

• Denman87
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 04-08 22:59
Ik heb wel eens contact, met een Dennis uit Rijswijk, of een Eddy, die bieden opzich leuke telefoons voor leuke prijsjes, hun kopen telefoons als bulk op....

De chinese telefoons zijn met een opmars bezig..... dus dacht misschien weet iemand zoń iemand die restjes verkoopt

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit forum is voor technische discussie, niet voor winkels. Daarnaast verwachten we wel wat meer eigen initiatief, zoals je in De regels voor dit forum had kunnen lezen. Dit topic gaat dus dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.