Samsung UE32H6200AW (2 vragen)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kogel070
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02:00
Hoi Hoi,

Met de aankomende btw dagen bij de MM hoop ik een tv'tje op de kop te kunnen tikken.
Ik heb de Samsung UE32H6200AW op het oog.

Alleen nu heb ik 2 vragen;

1. Is de tv geschikt voor CI+ module bijv. de QUANTIS CI+ 1.3 Module. (Ziggo). Volgens Ziggo is de UE32H6200AWXXN wel gecertificeerd maar is dit de zelfde tv?

2. Op de MM site zie ik staan dat de Tv niet DLNA gecertificeerd is. Echter heb ik een Synology nas in mijn netwerk met een mediaserver. Moet ik me zorgen maken dat ik geen mkv bestanden rechtstreeks van mijn nas kan kijken?

Op internet kom ik wel een reactie van iemand tegen op vraag 2, dat dit zou moeten werken. Maar graag zou ik wat meer zekerheid hebben.

Misschien zie ik spoken en werkt alles vlekkeloos, maar ik heb geen zin om iets te gaan ruilen als dit te voorkomen is. En ik heb slechte ervaring met het personeel bij de MM :X vandaar mijn vraag hier.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:18
Zal vast lukken met Mkv op je tv, alhoewel, ik heb er geen goeie ervaringen mee, maar Samsung schijnt beter te zijn daarmee. Anders kan je nog voor 2 tientjes een mediaplayer oppikken 2e hands, dus echt zorgen zou ik me niet maken, oja losse mediaplayer is eigenlijk altijd superieur aan de ervaring met films via Tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kogel070
Op zich maak ik me er ook geen zorgen om. Het is alleen dat ik nu een tv heb met een losse mediaplayer en een losse humax. En ik wil graag terug naar 1 apparaat (tv) voor de ruimte en voor het gemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:18
Nou, je Humax eruit zal wel lukken, ik durf je 90% zekerheid te geven dat dat hetzelfde is, die laatste letters zijn volgens mij voor regio's en dat soort dingen, het blijft dezelfde tv. Alleen als er uitdrukkelijk bijstaat dat dit een buitenlands model is zou ik vraagtekens zetten, maar als je bij MM NL koopt....komop dat werkt gewoon.
Je mediaplayer eruit, tja best kans van, DLNA zit er gewoon op ga daar maar vanuit. Maar hoe goed die Tv is met opties als subs en vooruitspoelen, dat merk je vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kogel070
Thanks voor je reactie, Ik ga maar gewoon naar de winkel en vraag het daar ook nog even. Maar heb er wel vertrouwen in dat dit gaat werken.