Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

range extenders storen elkaar

Pagina: 1
Acties:

• .Niek.
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 25-11 22:17
Beste tweakers,

Ik heb laatst ook al een post gedaan over deze range extenders: pricewatch: TP-Link TL-WA850RE Ik heb namelijk nog steeds een probleem.

Met één range extender gaat alles prima, maar zodra ik de 2e aansluit gaat het mis.. de verbinding word of heel erg sloom (1 tot 2 mbits) of hij kan helemaal niet verbinden. Ik heb op een modemrouter van ziggo (de: pricewatch: Cisco EPC3925) met een dns server van open dns. DCHP staat aan, DCHP op de extenders heb ik uit gezet. maar als ik nu naar de instellingen van een van de extenders ga kijken, zie ik dat hij de andere extender als router ziet, en niet de echte router van Ziggo.

Ik denk dat hier het probleem ligt... maar hoe los ik het op?

Alvast bedankt!

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:44
Range extenders zijn ondingen.
Zelfs als je ze goedwerkend krijgt heb je met twee range extenders nog maar een kwart van je snelheid over.

Kijk eens of je ze als accesspoint kunt gebruiken.

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ben(V) schreef op maandag 25 januari 2016 @ 18:26:
Range extenders zijn ondingen.
Zelfs als je ze goedwerkend krijgt heb je met twee range extenders nog maar een kwart van je snelheid over.

Kijk eens of je ze als accesspoint kunt gebruiken.
klopt.. denk dat het probleem is van 2 extenders achter elkaar is dat de tijd niet gunnen om de data packets te verwerken.. gezien ze op half duplex werken.. en er heel veel herverzendingen nodig zijn.. waardoor de doorvoer inkakt

404 Signature not found

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross