Anoniem: 728038 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 17:50:
Hallo lieve mensen van Tweakers!
Ik ben opzoek naar een versie van Windows 7 (professional) 64 BIT.
Nu ben ik op het internet Licentie4u tegen gekomen:
Link
Heeft iemand ervaring met deze site? Ik vraag me namelijk af of deze site betrouwbaar is!
Misschien iemand die een andere optie heeft om aan Windows 7 te komen?
Alvast bedankt

Wat ik via wat snelle Google FU kan vinden, lijkt de site betrouwbaar zat te zijn qua productlevering en garantie.
Ik weet alleen niet hoe legaal de keycodes zijn die ze leveren, zelf geven ze aan dat het 100% legaal is, maar ja, de webshop zelf lijkt me nou niet de meest objectieve bron...
Zelf heb ik al eeuwen geen licentie meer aangeschaft, gebruik nu al 7 jaar mijn overzetbare Windows 7 licentie die ik ooit voor €80 gekocht heb in de aanbieding. Zo kan ik nu legaal mijn keycode overzetten op elke nieuwe PC die ik maar wil en de PC zelfs upgraden naar Windows 10.
Geen idee waar je tegenwoordig zoiets zou moeten krijgen wat 100% legaal, maar wel goedkoop is.
Kinguin is heel populair, maar ik heb ook dubieze dingen gelezen over de legaliteit van die Keys. Misschien dat een andere Tweaker je hier beter mee kan helpen.
Offtopic: ik weet trouwens niet of je draad wel in het juiste subforum staat. DAA gaat over adviezen van volledige PC's, niet alleen het besturingssysteem.
Ryzen 5 3600 | ASRock Fatal1ty B450 Gaming K4 | 16GB DDR4 3000 MHz | Gigabyte GTX 1060 G1 Gaming | Eclipse P400S | MX200 500GB | RM550x | AOC 24G2U | HD558