Laptop - Ultrabook

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-05 17:46
Wat ga je met je laptop doen?
  • Internetten
  • Films kijken
  • Sony Vegas Pro
Wat is je budget?
  • € 800,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?

Ja, Ga volgende week naar Oostenrijk met de trein en zou dan graag films kijken onderweg. Ik heb geen idee of er netstroom is in de Duitse treinen.[/li]
[/list]

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
De keuze is eigenlijk beperkt gezien ik hem morgen bij de mediamarkt wil ophalen.(BTW actie)
Gisteren in de winkel een paar modellen bekeken die mij aanstonden:

LENOVO 500S-14ISK
  • Beeldscherm: 14 inch (1920 x 1080)
  • Processor: Intel Core i5-6200U
  • Werkgeheugen: 8 GB
  • Opslag: 256 GB SSD
  • Grafische kaart: Intel HD Graphics 520
  • Capaciteit batterij: 30 Wh
  • Aantal accucellen: 2-cellen

ASUS Zenbook UX305CA-FC130T
  • Beeldscherm: 13,3 inch (1920 x 1080)
  • Processor: Intel Core M3-6Y30
  • Werkgeheugen: 4 GB
  • Opslag: 128 GB SSD
  • Grafische kaart: Intel HD Graphics 515
  • Aantal accucellen: 3-cellen
  • Vermogen netadapter: 45 W

ACER Aspire V3-372-52E3
  • Processor: Intel Core i5-6200U
  • Opslag: 128 GB SSD
  • Grafische kaart: Intel HD Graphics 520
  • Aantal accucellen: 4-cellen
  • Vermogen netadapter: 45 W

ACER Aspire V3-371-508X
  • Processor: Intel Core i5-5257U
  • Opslag: 120 GB SSD
  • Grafische kaart: Intel Iris Graphics 6100
  • Aantal accucellen: 4-cellen
  • Vermogen netadapter: 65 W

Zoals je kunt zien heb ik e accucellen erbij gezet. In eerste instantie was mijn keuze duidelijk (lenovo). Maar las op internet dat de accu nog geen 5 uur meegaat. Ik heb nu eigenlijk nog geen duidelijke keuze kunnen maken.

Wat vragen:
  1. Is 4GB voldoende werkgeheugen voor mijn doeleinden.?
  2. Zit er veel verschil in een 2/3/4 cellige accu.?

[ Voor 199% gewijzigd door Liber8 op 26-01-2016 11:54 ]

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
Had hem gisteren al verwijderd omdat ik mijn keuze al gemaakt had. Nu begin ik weer erg te twijfelen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren :)

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-07 21:38
Ik heb een tijdje terug voor eenzelfde keuze gestaan, maar met een iets hoger budget, en ben voor de HP Spectre gegaan (met i5-6200u en 8gb werkgeheugen). Mijn ervaring is dat de 256gb die ik heb nét genoeg is. Ik bewerk foto's, waar heel wat opslagcapaciteit aan op gaat. Fotobewerking gaat prima met deze configuratie. Videobewerking vereist net iets meer rekenkracht en wordt (zonder videokaart) waarschijnlijk lastiger.

Volgens mij heb je aan een m-processor niet voldoende voor Sony Vegas Pro (videobewerking, right?). Ik weet niet waarmee je het programma nu gebruikt en hoe dat gaat? Puur op specs zou ik van deze opties dus voor de Lenovo gaan.

Qua werkgeheugen vond ik het zelf een te grote gok om voor 4gb te gaan; helaas is het niet vervangbaar.

Kijk ook eens naar de Dell Inspiron 13 2-in-1, goedkoopste versie €799 (voordeel: accu, werkgeheugen en harde schijf gemakkelijk te vervangen / upgraden), of naar de HP Envy 13 (lange accuduur, wel veel falende modellen, zoek op dit forum). Maar beide zullen ze wel niet bij de mediamarkt hebben staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
Pepper92 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 12:58:
Ik heb een tijdje terug voor eenzelfde keuze gestaan, maar met een iets hoger budget, en ben voor de HP Spectre gegaan (met i5-6200u en 8gb werkgeheugen). Mijn ervaring is dat de 256gb die ik heb nét genoeg is. Ik bewerk foto's, waar heel wat opslagcapaciteit aan op gaat. Fotobewerking gaat prima met deze configuratie. Videobewerking vereist net iets meer rekenkracht en wordt (zonder videokaart) waarschijnlijk lastiger.

Volgens mij heb je aan een m-processor niet voldoende voor Sony Vegas Pro (videobewerking, right?). Ik weet niet waarmee je het programma nu gebruikt en hoe dat gaat? Puur op specs zou ik van deze opties dus voor de Lenovo gaan.

Qua werkgeheugen vond ik het zelf een te grote gok om voor 4gb te gaan; helaas is het niet vervangbaar.

Kijk ook eens naar de Dell Inspiron 13 2-in-1, goedkoopste versie €799 (voordeel: accu, werkgeheugen en harde schijf gemakkelijk te vervangen / upgraden), of naar de HP Envy 13 (lange accuduur, wel veel falende modellen, zoek op dit forum). Maar beide zullen ze wel niet bij de mediamarkt hebben staan?
De HP spectre ligt dik boven mijn budget. Neem aan dat je deze bedoeld.? HP Spectre

Het geheugen in de zenbook is zowiezo te vervangen met nog één leeg slot. De beide Acer laptops hebben 1 slot met een 4GB reepje erin. Deze kan als het goed is max 8GB aan in 1 slot. Zelfde type met een i7 heeft wel 1 slot met een 8GB reepje.

Ik twijfel dan ook tussen de Acer Aspire V3-371-508X en LENOVO 500S-14ISK.

Voordelen Acer:
  • Flink wat snellere CPU en GPU
  • Grotere accu
Voordelen Lenovo
  • 256GB SSD
  • Betere bouwkwaliteit?
  • 8GB geheugen

[ Voor 5% gewijzigd door Liber8 op 26-01-2016 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
Liber8 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 13:14:
[...]

De HP spectre ligt dik boven mijn budget. Neem aan dat je deze bedoeld.? HP Spectre
Ja klopt, alleen die is /was op de HP website met het een en ander aan kortingscodes en cashback voor €980 te krijgen. Nog steeds dik boven het budget, maar dat gaf ik zelf ook al aan ;)

HP Envy

De Iris gpu in de acer was me nog niet opgevallen. Als die echt flink sneller is..., maar volgens mij presteert de intel HD520 ook aardig (en is mogelijk ook zuiniger?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
Pepper92 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 13:22:
[...]

Ja klopt, alleen die is /was op de HP website met het een en ander aan kortingscodes en cashback voor €980 te krijgen. Nog steeds dik boven het budget, maar dat gaf ik zelf ook al aan ;)

HP Envy

De Iris gpu in de acer was me nog niet opgevallen. Als die echt flink sneller is..., maar volgens mij presteert de intel HD520 ook aardig (en is mogelijk ook zuiniger?).
Hmm, die HP is zeker het overwegen waard. Al lees ik veel over backlightbleeding.
De keuze is niet echt ruim en de spec's liggen redelijk dicht bij elkaar in deze prijscategorie.

Zelfs met mijn ruime kennis op ICT gebied (afgestudeerd ICT'er) is de keuze moeilijk. Mijn vader,moeder en vriendin hadden waarschijnlijk sneller kunnen kiezen door gebrek aan kennis.

Ik denk dat ik vandaag of morgen nog ff langs de MM ga om het scherm van de Acer Aspire V3-371-508X nog eens te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
Liber8 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 13:39:
[...]

Hmm, die HP is zeker het overwegen waard. Al lees ik veel over backlightbleeding.
De keuze is niet echt ruim en de spec's liggen redelijk dicht bij elkaar in deze prijscategorie.

Zelfs met mijn ruime kennis op ICT gebied (afgestudeerd ICT'er) is de keuze moeilijk. Mijn vader,moeder en vriendin hadden waarschijnlijk sneller kunnen kiezen door gebrek aan kennis.

Ik denk dat ik vandaag of morgen nog ff langs de MM ga om het scherm van de Acer Aspire V3-371-508X nog eens te bekijken.
Zou ik wel snel zijn als je nog wilt mee genieten van de BTW-actie, populaire laptops zullen snel weg zijn bij MM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:12
Ik zit voor mn zusje ook te kijken, en dan naar deze laptop: pricewatch: Asus Zenbook UX305LA-FC022T
Alleen het werkgeheugen is 4, moet ik voor haar vervangen en met de korting komt die op 850 uit ongeveer.
De Asus die jij aanhaalde met de M processor heeft mn broertje en van die merk je dat die wat moeite heeft met zwaardere taken

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liber8
Musta schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 14:04:
Ik zit voor mn zusje ook te kijken, en dan naar deze laptop: pricewatch: Asus Zenbook UX305LA-FC022T
Alleen het werkgeheugen is 4, moet ik voor haar vervangen en met de korting komt die op 850 uit ongeveer.
De Asus die jij aanhaalde met de M processor heeft mn broertje en van die merk je dat die wat moeite heeft met zwaardere taken
Klopt, maar die zit helaas ver boven mijn budget. Hebben of kunnen jullie meer info vinden over de maximale geheugen grote van de Acer Aspire V3-372-52E3.?

Dit heb ik zelf gevonden:
Modern.nl
Bol.com

Memory channels supported by processor: Duaal
Memory clock speeds supported by processor: 1866,2133,1600 Megahertz
Maximum internal memory supported by processor: 32 GB

Betekend dit dat het eene slot, er vanuit gaande dat je 32GB verdeeld over 4 reepjes van 8GB gewoon 8GB ondersteund.?
TweakTweet schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 13:55:
[...]
Zou ik wel snel zijn als je nog wilt mee genieten van de BTW-actie, populaire laptops zullen snel weg zijn bij MM
Ik sta om 18:00 voor de deur haha.. >:) En pleur alle kanshebbende laptops in een winkelwagentje en denk er dan nog eens rustig over na O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Liber8 op 26-01-2016 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:47
Laptops hebben vaak maar twee slots, waarvan in de regel 1 gevuld is bij aanschaf. Om dualchannel goed te gebruiken moeten je dus eenzelfde reepje in het lege slot bijplaatsen.

let op: sommige ultrabooks hebben geen slots, maar zit het RAM gesoldeerd. Hierbij is het geheugen dus niet uitbreidbaar. (zoals HP Envy)

[ Voor 28% gewijzigd door loeberce op 26-01-2016 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
loeberce schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 14:22:
Laptops hebben vaak maar twee slots, waarvan in de regel 1 gevuld is bij aanschaf. Om dualchannel goed te gebruiken moeten je dus eenzelfde reepje in het lege slot bijplaatsen.

let op: sommige ultrabooks hebben geen slots, maar zit het RAM gesoldeerd. Hierbij is het geheugen dus niet uitbreidbaar. (zoals HP Envy)
Alle laptops hierboven genoemd hebben maar 1 reepje. Niet uitbreidbaar staat vaak aangegeven bij de spec's.
Er wordt alleen niks gezegd over het vervangen van het 4GB reepje in vervangen door een 8GB variant.

Volgens mij is dit dezelfde:
Coolblue
RAM-geheugen: 8 GB
Uitbreidbaar: X

Kan ik er dan voorzichtig van uit gaan dat de ACER Aspire V3-372-52E3 ook uitbreidbaar is tot 8GB 1 reepje.? Gezien het type V3 372 hetzelfde is, alleen de hardware verschilt. 256GB SSD en 8GB geheugen.

[ Voor 22% gewijzigd door Liber8 op 26-01-2016 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
Op de Acer staat weer wel dat het geheugen uitbreidbaar is. Reepje van 4GB vervangen door 8GB moet sowieso kunnen. Of 16GB ook werkt is mij niet duidelijk, Acer zegt max 16GB totaal, terwijl Intel aangeeft dat de i5-6200U max 32 GB aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
loeberce schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 14:51:
Op de Acer staat weer wel dat het geheugen uitbreidbaar is. Reepje van 4GB vervangen door 8GB moet sowieso kunnen. Of 16GB ook werkt is mij niet duidelijk, Acer zegt max 16GB totaal, terwijl Intel aangeeft dat de i5-6200U max 32 GB aan kan.
Waar kun je vinden dat het wel uitbreidbaar is.? Ik heb dit namelijk nergens kunnen vinden over dit type.
Ben nu in gesprek met een medewerker van acer via de live chat :)

[ Voor 6% gewijzigd door Liber8 op 26-01-2016 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
http://www.acer.com/ac/nl/NL/content/model/NX.G7BEH.010 Hier staat het niet expliciet, maar wel dat het om twee slots gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
http://www.acer.com/ac/nl/NL/content/model/NX.G7BEH.004

Dit is hem :) En er staat max 16GB en 2 sloten. Waarom staat dit op geen enkele website vermeld.?

Chat:
Silas: Number of DIMM socket 2
Maximum memory size per
socket
8 GB
Maximum system memory
size
16 GB
DIMM type DDR3L SDRAM
DIMM speed 1600 MHz
DIMM voltage 1.35 V
DIMM package 204-pin SO-DIMM

[ Voor 18% gewijzigd door Liber8 op 26-01-2016 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
Gezien de keuze nu gaat tussen de ACER Aspire V3-372-52E3 en LENOVO 500S-14ISK kijk ik vooral naar de scherm kwaliteit IPS vs TN en de accu's.
---------------------------------
Lenovo Ideapad 500S
4050mAh / 30Wh / 2Cell

ACER Aspire V3-372-52E3
3315mAh / 45WH / 4Cell

Beide hebben een TDP van 15WH. Welke accu zal langer meegaan.?

Ik hoop dat iemand hier meer verstand van heeft dan ik heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_fragle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:53

mr_fragle

Don't forget the guide

Ik heb ook interesse in die Lenovo met BTW korting. Heb goede ervaringen met Lenovo in het verleden, maar niet met Acer (meermaals slecht zelfs. Familieleden die, ondanks ander advies, toch voor Acer gingen en hiervan spijt kregen).

Weet iemand of het mogelijk is om Win 10 Home door Pro te vervangen bij MM? En zo nee, wat de goedkoopste optie is om naar Pro te gaan? Voor remote inloggen op werk schijn ik Pro nodig te hebben.

De Toshiba Satellite p50-c-17d is ook een optie wellicht? Na de BTW korting past die net binnen jouw budget. Heeft 4 cellen (en een i7):

http://www.mediamarkt.nl/...te-p50-c-17d-1411781.html

[ Voor 20% gewijzigd door mr_fragle op 27-01-2016 09:02 ]

And now the most interresting part of deze grot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
mr_fragle schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 08:53:
Ik heb ook interesse in die Lenovo met BTW korting. Heb goede ervaringen met Lenovo in het verleden, maar niet met Acer (meermaals slecht zelfs. Familieleden die, ondanks ander advies, toch voor Acer gingen en hiervan spijt kregen).

Weet iemand of het mogelijk is om Win 10 Home door Pro te vervangen bij MM? En zo nee, wat de goedkoopste optie is om naar Pro te gaan? Voor remote inloggen op werk schijn ik Pro nodig te hebben.

De Toshiba Satellite p50-c-17d is ook een optie wellicht? Na de BTW korting past die net binnen jouw budget. Heeft 4 cellen (en een i7):

http://www.mediamarkt.nl/...te-p50-c-17d-1411781.html
Vind eigenlijk 14" wel de maximale grote (gewicht/reizen).

Heb hier nog een review over de Acer
Notebookcheck Review/Test

Hier zeggen ze dat de bouwkwaliteit juist wel goed is van dit type.

Als ICT'er ken ik natuurlijk ook de horror verhalen over Acer, mijn vriendin heeft 2 jaar geleden de toen populaire Acer V5 gekocht en doet het nog prima, geen kapotte scharnieren etc.

Heb zelf bijna 6 jaar lang een Packerd Bell dagelijks meegesjouwd naar school en zeker niet voorzichtig mee geweest en doet het nog steeds perfect, ik ben wat toetsen kwijt en het klapmechanisme is niet stevig meer, maar hij doet t nog. Terwijl Packerd Bell qua kwaliteit nog wel een stuk onder Acer zit.

Wat ik hiermee wil aangeven is dat elk laptop merk zo zijn gebreken en vooroordelen heeft.

Voordeel van de Acer vind ik het IPS scherm, de lagere prijs, 7 uur op een volle accu en USB type-C zodat ik hem wanneer nodig kan bijladen met mijn xiaomi powerbank.

Ik snap alleen niet dat de Acer aangeeft 7 uur op 1 accu te kunnen en de Lenovo up to 6 Hours met deze accu verschillen. 2 cell vs 4 cell en 3100mAh voorr de acer tegen 4050mAh voor de Lenovo.

Met die € 100,- verschil haal ik een 256GB SSD en een geheugenreepje van 4 of 8GB. Zo krijg je in mijn ogen het meest waar voor je geld.?

Ik kijk vanavond wel bij de MM welk van de 2 het beste scherm heeft, kleuren/kijkhoek. Ik ga niet miereneuken over 1 tot 2 uur meer of mindere accutijd. Ik vond in de winkel de Lenovo een fijne trackpad hebben en aangenaam en helder scherm. Niet gekeken naar de kijkhoeken :( En ik vind de Lenovo er mooier en kwalitatief beter uitzien.

[ Voor 11% gewijzigd door Liber8 op 27-01-2016 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-10-2024

RAAF12

*.*

Veel succes in de winkel, ik heb net de Zenbook besteld in de MM webshop. Deze is wel uitbreidbaar van 4 naar 8GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-07 17:33
Je kunt ook naar deze versie van de Acer v3-372 kijken:
De pricewatch: Acer v3-372-757U
13,3 inch, i7 6500u, 256gb SSD, 8GB ram.

Was vorige week bij Scheer en Foppen met 10% korting. Media Markt had de prijs natuurlijk ook aangepast. Maar waar Scheer en Foppen weer duurder werd, werd de Media Markt dat niet. En nu dus ook nog BTW korting. Nu dus te krijgen voor 743,75. Een slordige 250 euro goedkoper dan de prijs in de pricewatch. Onder je budget van 800 euro.

/edit
Al niet meer op voorraad. Jammer.

[ Voor 3% gewijzigd door Arson op 27-01-2016 21:59 ]

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-07 21:22
Ik heb zelf een Acer V3-371 in bezit. Ik gebruik deze laptop zelf als machine voor 'erbij' naast mijn Macbook Pro. Ik heb deze zelf gekocht om wat met Windows 10 te kunnen stoeien ( had geen PC meer in huis ) en omdat ik er erg goedkoop aan kon komen.

Qua prestaties ben ik best tevreden. De laptop start lekker vlot op, de gevoelssnelheid is goed ( mits je de bloatware verwijderd ) en de accuduur is ook prima. Ik heb het niet bijgehouden moet ik eerlijk zeggen, maar het is niet een machine waarmee ik van stopcontact naar stopcontact hobbel.

De bouwkwaliteit is wat minder top. Zolang je deze laptop op een tafeltje laat staan is daar ook weinig op aan te merken. Wanneer je deze machine mee begint te slepen, zoals ik momenteel doe, merk je dat het allemaal wel harder slijt dan de bedoeling is. Als je heel voorzichtig bent met je spullen is het een goede optie, als je wat ruiger bent, zijn er betere alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
Liber8 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:08:
[...]
Ik snap alleen niet dat de Acer aangeeft 7 uur op 1 accu te kunnen en de Lenovo up to 6 Hours met deze accu verschillen. 2 cell vs 4 cell en 3100mAh voorr de acer tegen 4050mAh voor de Lenovo.
Sommige Lenovo's beschikken ook over een interne 2e batterij, die mogelijk maakt om van batterij te wisselen zonder de computer uit te zetten. Misschien heeft deze dat ook en verklaart dat de lange accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
merauder schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:43:
Ik heb zelf een Acer V3-371 in bezit. Ik gebruik deze laptop zelf als machine voor 'erbij' naast mijn Macbook Pro. Ik heb deze zelf gekocht om wat met Windows 10 te kunnen stoeien ( had geen PC meer in huis ) en omdat ik er erg goedkoop aan kon komen.

Qua prestaties ben ik best tevreden. De laptop start lekker vlot op, de gevoelssnelheid is goed ( mits je de bloatware verwijderd ) en de accuduur is ook prima. Ik heb het niet bijgehouden moet ik eerlijk zeggen, maar het is niet een machine waarmee ik van stopcontact naar stopcontact hobbel.

De bouwkwaliteit is wat minder top. Zolang je deze laptop op een tafeltje laat staan is daar ook weinig op aan te merken. Wanneer je deze machine mee begint te slepen, zoals ik momenteel doe, merk je dat het allemaal wel harder slijt dan de bedoeling is. Als je heel voorzichtig bent met je spullen is het een goede optie, als je wat ruiger bent, zijn er betere alternatieven.
Klopt, ik heb gister toch maar de Lenovo 500S gekocht. Mede door de betere bouwkwaliteit ten aanzien van de Acer v3. Ondanks de wat kortere accuduur een zeer mooie laptop.

Ik moet er vandaag nog wel mee terug, als ik de laptop aan de lader heb geeft de metalen/aluminium behuizing een lading af. Als je er met de vinger over heen gaat voel je een trilling. Dit heb ik niet wanneer hij niet aan de lader zit. In de MM was dit ook niet zo.

Hiermee zou ik toch gewoon terug kunnen gaan.?
Arson schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:58:
Je kunt ook naar deze versie van de Acer v3-372 kijken:
De pricewatch: Acer v3-372-757U
13,3 inch, i7 6500u, 256gb SSD, 8GB ram.

Was vorige week bij Scheer en Foppen met 10% korting. Media Markt had de prijs natuurlijk ook aangepast. Maar waar Scheer en Foppen weer duurder werd, werd de Media Markt dat niet. En nu dus ook nog BTW korting. Nu dus te krijgen voor 743,75. Een slordige 250 euro goedkoper dan de prijs in de pricewatch. Onder je budget van 800 euro.

/edit
Al niet meer op voorraad. Jammer.
Ah inderdaad jammer. Deze heb ik nu voor €660,- :) Scheelt ook weer een slordige € 100,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
:)
Liber8 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:21:
[...]

Klopt, ik heb gister toch maar de Lenovo 500S gekocht. Mede door de betere bouwkwaliteit ten aanzien van de Acer v3. Ondanks de wat kortere accuduur een zeer mooie laptop
Veel plezier met je aankoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
Pepper92 schreef op zondag 31 januari 2016 @ 10:21:
:)
[...]

Veel plezier met je aankoop!
Bedankt maar heb hem al weer retour gedaan.

Statische lading wanneer aan het netstroom en een accuduur van nog geen 3 uur in idle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
Liber8 schreef op zondag 31 januari 2016 @ 12:51:
[...]

Bedankt maar heb hem al weer retour gedaan.

Statische lading wanneer aan het netstroom en een accuduur van nog geen 3 uur in idle.
Kan het een met het ander te maken hebben? 3 uur is wel erg kort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
Pepper92 schreef op zondag 31 januari 2016 @ 16:33:
[...]

Kan het een met het ander te maken hebben? 3 uur is wel erg kort!
Geen idee, geaarde stekkerdoos nergens last van.. Waar ik hem kocht wou hem niet als retour/defect aannemen, ander filiaal wel gelukkig..

Denk dat je geluk moet hebben bij de klantenservice of ze een geopende doos aannemen..

Wel slecht dat 12 dagen bedenktijd niet op notebooks geldt. Datahoudende producten etc.. Lijkt me juist een product waaraan je in de winkel (info scherm) weinig te weten komt over de laptop, vooral voor ouderen en mensen zonder kennis..

Pagina: 1