Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Datalek Ziekenhuizen

Pagina: 1
Acties:

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Topicstarter
Openingsalinea is niet mooi, zoals gebruikelijk wel op Tnet.
Het programma Meldpunt ontdekte dat de patiëntgegevens via internet te benaderen waren.
Geen goede intro. Hier zou op zijn minst dat aantal wat ook in de titel staat bijmoeten, maar beter nog een beschrijving waar dit topic over gaat. De titel dekt die lading al, maar mag niet zorgen voor een minder gedetailleerde openingszin. De openingszin klinkt meer als een zin die elders in het artikel zou moeten staan.
Deze waren opengesteld zodat een scanbedrijf de dossiers kon digitaliseren. Scanbedrijven zouden voor dat proces bovendien vaak gedetineerden inzetten.
Voor een edit:-tweede en tevens laatste zin in de- openingsalinea, veel te veel "in your face" en random info.

Verder goed artikel, maar de openingsalinea is zeer verwarrend.

[ Voor 3% gewijzigd door HMC op 25-01-2016 15:32 ]

Eat the bugs, live in a pod

• duqu
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-06 20:23
Hoi HMC, de lead had inderdaad beter kunnen zijn! Bij dit verhaal was het zo dat er tijdens het schrijven nieuwe informatie binnen kwam, waardoor hier en daar wijzigingen zijn gemaakt. Ik heb de lead aangepast, zodat deze beter aansluit. Dank voor de feedback.

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Topicstarter
duqu schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:03:
Hoi HMC, de lead had inderdaad beter kunnen zijn! Bij dit verhaal was het zo dat er tijdens het schrijven nieuwe informatie binnen kwam, waardoor hier en daar wijzigingen zijn gemaakt. Ik heb de lead aangepast, zodat deze beter aansluit. Dank voor de feedback.
De opening is prima nu. En het artikel was al vrij goed. Klasse.

Eat the bugs, live in a pod

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 11:29
Aangezien het om hetzelfde artikel gaat plaats ik het maar hier.

"Het overgrote deel van de gegevens zou echter afkomstig zijn van Belgische ziekenhuizen"

"Het is niet duidelijk om welke Belgische ziekenhuizen"

In de brief van iGuamna staat:

"Om welke gegevens gaat het?

Het gaat om een beperkte hoeveelheid gegevens van drie ziekenhuizen, een in België en twee in Nederland."

dus het stukje "Belgische ziekenhuizen" klopt niet, omdat het om maar 1 ziekenhuis gaat.

[ Voor 6% gewijzigd door [Remmes] op 25-01-2016 16:42 ]

ja, daag.

• duqu
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-06 20:23
Hoi Remmes, dat klopt helemaal. De informatie van iGuana is nieuw, ik zal het artikel een update geven.