Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Cisco 8495 - Hoe thuis gebruiken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste leden,

Ik heb een paar cisco 8945 telefoonsetjes met videoconf mogelijkheid thuis staan en zou voor mijn 'home based business'daar graag van gebruik willen maken. Zeker voor lange-afstandsoproepen denk ik dat deze me heel wat kunnen besparen.

Ik heb evenwel geen idee over hoe ik deze kan gebruiken. Inmiddels dacht ik gehoord te hebben dat de telefoon naar SIP geconverteerd dient te worden indien ik gebruik wil maken van cloud SIP aanbieders.

Iemand die wat tips kwijt wil? Heb ik andere devices nodig? Een cloud SIP aanbieder die de moeite waard is voor Belgie ?

Erg bedankt voor jullie aandacht en de tips!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:44
Ten eerste moet je SIP firmware hebben van die telefoon en die erop flashen. Ten tweede de benodigde kennis om te flashen en SIP configuratie.

Verwijderd

Topicstarter
Dank je plizz, dat is al een eerste stap. SIP firmware..

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:44
Die firmware haal je meestal van Cisco website. Maar je een contract hebben met Cisco nodig voordat je ze kan downloaden. Dus raad ik je aan via een omweg te regelen.

Verwijderd

Topicstarter
De firmware heb ik al, via de cisco website, gewoon ff registreren en je kan het downloaden.
Nu op zoek naar een manier om deze op het telefoontoestel te krijgen.. Normaal via TFTP.. Ik hou jullie op de hoogte