Ik zoek een?
Nieuwe monitor en headset
Wat is je budget?
Ongeveer 300.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Op dit moment heb ik als beeldscherm een 1440p 27 inch ips scherm van benq
Onderstaand het model dat ik gebruik
pricewatch: BenQ GW2765HT Zwart
Nu speel ik best veel CS:GO de laatste tijd en vroeg me af zou 144hz en 1ms reactie tijd verschil maken?
Nu wil ik me Benq niet weg doen en deze als hoofdscherm blijven gebruiken en dan een 1080p beeldscherm ernaast gebruiken. Kan dit zomaar? of ga ik dan problemen krijgen omdat er 2 verschillende resoluties zijn? Precieze monitor waar ik voor zou gaan weet ik nog niet dus als jullie tips hebben! Want mediamarkt btw vrije dagen beginnen weer, dus kan eventueel kijken of ze daar wat knaps hebben staan wat goedkoper uit gaat vallen dan via internet.
Mooiste zou een 1440p scherm zijn maar die zie ik niet zoveel!
Daarnaast gebruik ik een focusrite solo met een shure koptelefoon en een externe mic maar ik heb idee dat ik niet goed kan plaatsen waar de enemy staat en ik krijg nogals klachten dat me microfoon stoort, nu lees ik nogal gemixte verhalen over gaming headsets. Zou het de moeite waard zijn om hier in te investeren? Heeft iemand hier ervaring mee? Of kan ik beter bij me shure blijven voorlopig en het geld eventueel investeren in een betere montior?
Ohja ik gebruik een gtx770 en wanneer ik fps aanzet in cs:go haal ik rond de 300fps
Hoop dat iemand wat advies heeft omtrent de 1440p en 1080p kwestie en eventuele aanraders en daarnaast ook over de gamingheadsets!
Edit:
Twijfel tussen 2 monitoren
Deze Benq pricewatch: BenQ XL2411Z Zwart
En deze asus pricewatch: Asus VG248QE Zwart
Beide zijn evenduur bij de mediamarkt en na btw korting 240 euro.
Welke raden jullie tussen die 2 aan voor CS:GO?
Nieuwe monitor en headset
Wat is je budget?
Ongeveer 300.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Op dit moment heb ik als beeldscherm een 1440p 27 inch ips scherm van benq
Onderstaand het model dat ik gebruik
pricewatch: BenQ GW2765HT Zwart
Nu speel ik best veel CS:GO de laatste tijd en vroeg me af zou 144hz en 1ms reactie tijd verschil maken?
Nu wil ik me Benq niet weg doen en deze als hoofdscherm blijven gebruiken en dan een 1080p beeldscherm ernaast gebruiken. Kan dit zomaar? of ga ik dan problemen krijgen omdat er 2 verschillende resoluties zijn? Precieze monitor waar ik voor zou gaan weet ik nog niet dus als jullie tips hebben! Want mediamarkt btw vrije dagen beginnen weer, dus kan eventueel kijken of ze daar wat knaps hebben staan wat goedkoper uit gaat vallen dan via internet.
Mooiste zou een 1440p scherm zijn maar die zie ik niet zoveel!
Daarnaast gebruik ik een focusrite solo met een shure koptelefoon en een externe mic maar ik heb idee dat ik niet goed kan plaatsen waar de enemy staat en ik krijg nogals klachten dat me microfoon stoort, nu lees ik nogal gemixte verhalen over gaming headsets. Zou het de moeite waard zijn om hier in te investeren? Heeft iemand hier ervaring mee? Of kan ik beter bij me shure blijven voorlopig en het geld eventueel investeren in een betere montior?
Ohja ik gebruik een gtx770 en wanneer ik fps aanzet in cs:go haal ik rond de 300fps
Hoop dat iemand wat advies heeft omtrent de 1440p en 1080p kwestie en eventuele aanraders en daarnaast ook over de gamingheadsets!
Edit:
Twijfel tussen 2 monitoren
Deze Benq pricewatch: BenQ XL2411Z Zwart
En deze asus pricewatch: Asus VG248QE Zwart
Beide zijn evenduur bij de mediamarkt en na btw korting 240 euro.
Welke raden jullie tussen die 2 aan voor CS:GO?
[ Voor 10% gewijzigd door kingre op 25-01-2016 13:40 ]