Beste,
Voor een 13 jarig jongetje die net €350,- gespaard heeft voor een heuse game-pc ben ik op zoek naar een goede configuratie. Hij keek al op gamepc.nl, maar ik dacht al gelijk dat het beter kon, vandaar dit topic.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Spellen als counterstrike en minecraft, misschien later andere spellen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€350, max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur al aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
zo veel mogelijk bang for buck.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stoere, goedkope kast, maar hier komen we wel uit.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf een systeem bedacht met AMD dual graphics, dit blijkt prima te werken. Kan dat met deze setup? Ook had ik een systeem met bijvoorbeeld een R7 265. kan een een losse videokaart uit bij deze prijs. (gtx 750 TI of r7 260, bijv? En natuurlijk alles zo goedkoop mogelijk. Kan er bijvoorbeeld een goedkopere voeding oid in?
Alvast bedankt!
Dit is het systeem wat ik had uitgezocht. Is toch weer €30,- te duur, dus ergens moet nog op bezuinigd worden...
Voor een 13 jarig jongetje die net €350,- gespaard heeft voor een heuse game-pc ben ik op zoek naar een goede configuratie. Hij keek al op gamepc.nl, maar ik dacht al gelijk dat het beter kon, vandaar dit topic.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Spellen als counterstrike en minecraft, misschien later andere spellen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€350, max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur al aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
zo veel mogelijk bang for buck.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stoere, goedkope kast, maar hier komen we wel uit.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf een systeem bedacht met AMD dual graphics, dit blijkt prima te werken. Kan dat met deze setup? Ook had ik een systeem met bijvoorbeeld een R7 265. kan een een losse videokaart uit bij deze prijs. (gtx 750 TI of r7 260, bijv? En natuurlijk alles zo goedkoop mogelijk. Kan er bijvoorbeeld een goedkopere voeding oid in?
Alvast bedankt!
Dit is het systeem wat ik had uitgezocht. Is toch weer €30,- te duur, dus ergens moet nog op bezuinigd worden...
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD A8-7600 Boxed | € 86,95 | € 86,95 |
1 | ASRock FM2A68M-HD+ | € 43,95 | € 43,95 |
1 | MSI Radeon R7 250 2GD3 OC | € 77,- | € 77,- |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
1 | Sharkoon VS4-W Window | € 29,95 | € 29,95 |
1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 35,95 | € 35,95 |
1 | Samsung Writemaster SH-224FB Zwart | € 12,64 | € 12,64 |
1 | Corsair VS550 80plus | € 44,95 | € 44,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 379,34 |