Asus ROG GL552VW 2gb of 4gb vram

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twinkebel
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-10-2023
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?

Ik wil de laptop gaan gebruiken om op te gamen. Denk hierbij aan League of Legends, Warframe maar ook Shadow of Mordor, Total war: Rome

Wat is je budget?
1500/1600 max.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee.

Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zit zelf te denken aan de Asus ROG GL552VW maar de hamvraag is eigenlijk.. ze hebben de variant van 999 euro. 960m (2gb) en geen ssd. Ze hebben ook een versie met 960 (4gb) met 256gb ssd.
Nou is de ssd het niet waard, maar ik zit heel erg te twijfelen door het verschil in grafisch geheugen. Zal dit een grote impact hebben op de graphics?

Als iemand een betere weet voor dit geld, houd ik me aanbevolen. Ik weet namelijk dat een 970m veel beter is, maar die zijn er niet voor onder de 1800 euro volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03 13:51
Ik weet namelijk dat een 970m veel beter is, maar die zijn er niet voor onder de 1800 euro volgens mij..
Owh? http://tweakers.net/categ...SXJeYoWUUrWZgamSvF1tbWAgA

Verder zal je het verschil tussen 2gb en 4gb niet gigantisch merken het hangt vooral van de resolutie van het scherm af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twinkebel
Sorry, ik was vergeten erbij te vermelden dat ik een 15.6 inch laptop wil hebben. Ik vind 17.3 te groot voor op schoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waseland
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-06 13:22

waseland

War... war never changes

960m heeft maar een 128bit bus en zal dus nooit genoeg kunnen 'allocaten'. Als het in prijs minder is zou ik voor de 2gb versie gaan. Qua performance zal ik niks tot weinig verschil in te zien zijn. helemaal op 1080.

Ik heb ook de ASUS ROG GL552VW-CN273 en heb daar een kleine review van geschreven die hier te vinden is: productreview: Asus ROG GL552VW-CN273T review door waseland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twinkebel
Gelezen! Interessant. Hoe bevalt de bouwkwaliteit van de laptop nu na een paar maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waseland
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-06 13:22

waseland

War... war never changes

twinkebel schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:19:
Gelezen! Interessant. Hoe bevalt de bouwkwaliteit van de laptop nu na een paar maanden?
Nog steeds prima, ik werk er nu op het moment op. Het is gemaakt van hard plastic maar het voelt stevig aan en het wordt niet warm of koud. (de koeling van het apparaatje is ook prima).

Verder durf ik hem goed overal mee naartoe te nemen. Ik heb hem wel in een laptoptas zitten omdat... Dat is gewoon fijner vervoeren haha. Tot nu toe nog geen klachten :)

Mocht je meer vragen hebben kun je altijd een PM sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucas 8
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 12-05 16:56
Je kan ook op naar dit model kijken heeft een Gtx 970m en kan je verder zelf samenstellen naar je Eigen wensen.

https://www.laptopplus.nl...ch-clevo-p650re6-gtx-970m
Pagina: 1