Airco? Warmtepomp? Inbedrijfstelling?! DM! | KremersTechSolutions.nl
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (late 2014) | Retina MacBook Pro 13" (2017) SG | Apple TV 4 | Airport Time Capsule 3TB
Damn ye, you are a sneaking puppy, and so are all those who will submit to be governed by laws which rich men have made for their own security
heb ik geprobeerd maar ik krijg deze optie niet.Vaganzza schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:19:
Ik heb daar een optie "blokkeer niets op deze pagina" staan en dat werkt prima. Misschien best eens die extensie verwijderen en opnieuw installeren?
dat is voor chrome.Jean Paul schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:27:
Of je gebruikt Google en komt al snel het volgende tegen: How to Add a Website In Adblock Plus Whitelist
ik gebruik safari.
[ Voor 32% gewijzigd door luckremers op 25-01-2016 09:48 ]
Dit topic is nu amper meer dan het dumpen van een vraag terwijl dit soort dingen met eigen onderzoek meestal wel op te lossen zijn. Als je er na onderzoek nog niet uitkomt kun je altijd een topic openen.
[ Voor 3% gewijzigd door Migrator op 25-01-2016 09:50 ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Ik snap ook niet waarom (bij jou?) de optie om te whitelisten niet in het menu zit, maar via het opties menu moet het ook lukken.
En heb je al onder Options gekeken of dat er ergens iets gerept wordt over whitelisting? Heb je wat evest aangeeft ook al toegepast?
Eigen inzet + Google zal je een heel eind helpen, het komt nu een beetje over alsof je van jouw probleem de onze maakt (laksheid in zoeken, niet aangeven wat je al gedaan en gecontroleerd hebt, welke versies van OS, browser en Adblock, etc.).
Verder op de FAQ van Adblock Plus: Defining exception rules (a.k.a. whiltelisting)
[ Voor 11% gewijzigd door Jean Paul op 25-01-2016 10:00 ]
Damn ye, you are a sneaking puppy, and so are all those who will submit to be governed by laws which rich men have made for their own security
Ik heb zeker wel zelf onderzoek gedaan.Jean Paul schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:57:
[...]
En heb je al onder Options gekeken of dat er ergens iets gerept wordt over whitelisting? Heb je wat evest aangeeft ook al toegepast?
Eigen inzet + Google zal je een heel eind helpen, het komt nu een beetje over alsof je van jouw probleem de onze maakt (laksheid in zoeken, niet aangeven wat je al gedaan en gecontroleerd hebt, welke versies van OS, browser en Adblock, etc.).
Verder op de FAQ van Adblock Plus: Defining exception rules (a.k.a. whiltelisting)
Ik ben erachter gekomen dat ik de optie "enable safari content blocking" uit moest zetten.
Nu kon in wel websites toevoegen aan de whitelist met @@||tweakers.net^$document
Bij manually edit your filters.
Het is dus gelukt.