Gebruikersonderzoek ism survey monkey

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:59

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Topicstarter
Beste redactie,

Prima dat er een onderzoek wordt gedaan, maar ik heb 2 puntjes van kritiek.

1. Waarom komt de vraag over abonnementen niet eerder in het onderzoek, zodoende kun je veel niet ter zake doende vragen over advertenties op T.net achterwege laten. Ik heb immers al jaren geen advertentie meer gezien op T.net, hoe kan ik er dan een mening over hebben?

2. Waarom is een + teken in het e-mailadres ongeldig? Gmail heeft zoals jullie ongetwijfeld weten een mooie functie om daarmee filters te kunnen maken...

Edit: Typefoutje in de titel, het blijkt om Survey Monkey te gaan..

[ Voor 6% gewijzigd door darkrain op 25-01-2016 08:32 . Reden: Typo ]

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Volgens mij klopt er iets niet in het onderzoek wat mij vandaag voorgeschoteld werd.

Bij vraag 18 wordt gevraagd of je een abonnement hebt op Tweakers.
Ik geef keurig aan dat ik een abonnement heb.

Bij vraag 19 vraagt men wat de belangrijkste reden is om een abonnement op Tweakers te nemen.
Ik geef keurig de reden aan door een vinkje te plaatsen bij de meest relevante optie.

Bij vraag 22 krijg je ineens te lezen dat je geen abonnement hebt, maar dat je er wel van af weet.
Waarom heb je tot op heden geen abonnement afgesloten?
Ik heb toch juist wel aangegeven bij vraag 18 een abonnement te hebben?

En bij vraag 24... 'I love Smarthones'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Wat zou je graag anders willen zien op Tweakers?

Karma punten telling moet op de schop
Er worden teveel karma punten geven voor het plaatsen van advertenties in VA, hierdoor komt het weleens voor dat een karma badges lukraak uitgedeeld word. Karmaranglijst UPS en stekkerdozen is hier een mooi voorbeeld van. De personen boven mij hebben alleen VA advertenties geplaats. De nr4. heeft nooit een advertentie geplaatst, maar wel een informatieve productervaring (ik noem het express geen review) geschreven.
Kan iemand mij uitleggen waarom die verhouding zo ontzettend scheef ligt???

Verder moet de karma-score of de karma score op het ontwerp bij acties zoals die van Onkyo of Sitecom ook mee gewogen bij de win-kansen. Omdat de kans dan groter is dat er een +3 productervaring uitrolt.

Modbreak:Inhoudelijke reacties op het onderzoek alleen in het onderzoek. We kunnen de inhoud van dit topic niet in de uitslag van het onderzoek verwerken.

[ Voor 203% gewijzigd door zeef op 25-01-2016 09:08 ]

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-07 11:37
darkrain schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:20:

2. Waarom is een + teken in het e-mailadres ongeldig? Gmail heeft zoals jullie ongetwijfeld weten een mooie functie om daarmee filters te kunnen maken...

Edit: Typefoutje in de titel, het blijkt om Survey Monkey te gaan..
Waarschijnlijk dus omdat SurveyMonkey dat niet ondersteund?

Wat ik niet begrijp is waarom het niet door Tweakers zelf gehost word?

[ Voor 8% gewijzigd door batumulia op 25-01-2016 08:49 ]

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 289295

Als je in Android Tweakers.net op homescreen hebt gezet en de site dus in die app-achtige omgeving toont kun je aan het eind de survey niet sluiten en terug naar de site. Je moet of van eind tot begin terugklikken of het hele zwikje hard sluiten. Beetje onhandig.

Bij de vraag over welke abonnementsvorm ik heb ontbreekt een antwoordcategorie: Ja ik heb een abonnement maar ik weet niet welke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:57
Goed dat er een onderzoek naar gedaan wordt :)

bij een van de laatste vragen had ik een heel verhaal getypt, en bij het klikken op "volgende"
begon ik weer bij pagina 1 8)7
kon wel doorklikken omdat alles nog goed aangevinkt was, maar mijn verhaaltje was verdwenen !
en helaas heb ik geen zin omdat hele verhaal weer te typen :z

[ Voor 9% gewijzigd door absrnd op 25-01-2016 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:38
GR -> LA

(Dit is geen onderzoek van de redactie. ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL3Y4R
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11:46
Anoniem: 289295 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:59:
Bij de vraag over welke abonnementsvorm ik heb ontbreekt een antwoordcategorie: Ja ik heb een abonnement maar ik weet niet welke.
Je hebt een donateurs abonnement ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heinemancp
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:49
Daarnaast heb ik twee keer de vragen van 1 tot 6 gehad en hierna komt puber-taalgebruik naar voren:
vraag 10:
"Advertenties op tweakers zijn irritant"; irritant, of storend?
"Ik click wel eens op advertenties"; click? of klik?
"Advertenties zijn leuk"; serieus, leuk? Of nuttig / informatief etc, zoals de eerste vraag.

Anyway, slechte kwaliteit enquête. Past niet bij de rest van de informatie op Tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heinemancp
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:49
zeef schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:03:
GR -> LA

(Dit is geen onderzoek van de redactie. ;))
En van wie dan wel, want dit moet er snel af. Dit doet in mijn ogen afbreuk aan de mate van kwaliteit van Tweakers.net (eerstejaars stagiair en de begeleider is afgelopen week ziek geweest?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:47
Er zit ook een logica-fout in: op een gegeven moment wordt gevraagd of je nu een abo hebt. Dit heb ik niet (maar weet wel van het bestaan ervan). Daarna komt de vervolgvraag waarom je nog nooit een abo hebt gehad? Maar wat is dat voor een rare conclusie op de vorige vraag, ik heb bijvoorbeeld vroeger wel een abo gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Eigenlijk niets op te merken aan dit onderzoek. Vond het wel bijzonder, volgens mij werd er gekeken naar de advertenties en vervolgens werden de abbo's gebruikt.

Ik snap die link wel maar vond het een beetje een scheve overstap. Eerst het hebben over de advertenties, wat je ervan vind in het algemeen en op tweakers, dan het gebruik van een eventuele adblocker en POEF daar komen de abbo's om de hoek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Het valt me op dat het onderzoek in dezelfde window opent. Wellicht is het verstandiger om het in een nieuw window te openen.
Of er in SurveyMonkey voor te kiezen om na afloop de thankyou pagina weer naar Tweakers te doen verwijzen.

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:52

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

15. Blokkeer je ook de advertenties op Tweakers?
Ja
Nee, ik accepteer advertenties op Tweakers

Geen van beide. Ik mis de optie: Ik heb een abo.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:47
@Bart, dat weet jouw adblocker niet, dus in die tool blokkeer je ze wel of niet. Dat is wat ze (volgens mij) vragen.

[ Voor 23% gewijzigd door sewer op 25-01-2016 16:19 ]

Pagina: 1

Let op:
Inhoudelijke reacties op het onderzoek alleen in het onderzoek. We kunnen de inhoud van dit topic niet in het onderzoek verwerken.