Ok, bijna helemaal duidelijk.
Heb je dan misschien: 4x M32, een Mission center en een Mission sub en zo ja welke??
Kijk, vergeleken met onze eigen HT vloerstaanders gaan mijn M32i's (die ik slechts voor bij de pc gebruik) door het ijs, ze klinken in vergelijk met onze HT speakers "beperkt" om even het kort samen te vatten.
Het hoog is op de M32i echter allemaal aanwezig, misschien geen kneiterharde tweeter zoals sommige bandtweeters of exotische composieten kunnen hebben, maar het is de vraag wie zoiets zoekt.
Mijn huidige HT speakers hebben ook geen irritant scherp hoog en goedbeschouwd ben ik daar ook niet rouwig om want dat luistert wel zo prettig.
Het hoog is niet gehypet, maar het hoog is natuurlijk wel aanwezig, ik mis dus niets, ok een mogelijk irritante scherpte dan maar dat kan ik missen als kiespijn.
De grootste valkuil bij luistersessies is het horen van een extremer sound die je thuis nooit hoorde.
Haal je zoiets kinky in huis, dan kan die zo aardige sound snel omslaan in een irritatie die je niet meer loslaat.
Jouw Mission's vallen hoe beperkt van afmetingen ook, in de categorie "zeer plezierig klinkende weergevers die zelden irriteren".
Ja het kan beter, maar dat kan het altijd, óók bij speakers van €15.000,-/stuk.
Dus wát mankeert er aan "het hoog" van je M32 speakers, of misschien belangrijker, wát verwacht je er precies van??