Een goedemorgen deze morgen. Vriendlief en ik zijn op zoek naar een compact audiosysteem voor de slaapkamer (4x5, tv en bed staan in de breedte), 4.1 of 5.1 indien mogelijk. Een soundbar lijkt de beste optie, het is enkel voor de slaapkamer, de woonkamer is al voorzien.
Ik zoek een?
Een compact, eventueel (virtual) surround, audiosysteem voor in de slaapkamer. HDMI-ARC, minimaal 2 HMDI-uit. Zo min mogelijk bekabeling.
Wat is je budget?
5-700 euro vinden we voldoende voor de slaapkamer.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Vooral voor het gebruik van films / series in bed, i.c.m. met een 828b Bravia en een mediaspeler. Eventueel muziek maar dit is min of meer bijzaak.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb mijn oog laten vallen op de Sony Ht-RT5 aangezien deze aan de eisen voldoet: compact, wireless, aantal ingangen. Het geluid klonk eveneens prima, en het ziet er ook strak en niet al te opvallend uit.
http://tweakers.net/pricewatch/463686/sony-ht-rt5.html
Welke vragen heb je hier nog over?
Heeft er iemand ervaring met dit product, danwel een product dat er op lijkt? Of eventueel een alternatief wat je kwalitatief beter ervaren hebt, dan kan ik daar eens naar kijken en luisteren.
Met vriendelijke groetjes.
Ik zoek een?
Een compact, eventueel (virtual) surround, audiosysteem voor in de slaapkamer. HDMI-ARC, minimaal 2 HMDI-uit. Zo min mogelijk bekabeling.
Wat is je budget?
5-700 euro vinden we voldoende voor de slaapkamer.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Vooral voor het gebruik van films / series in bed, i.c.m. met een 828b Bravia en een mediaspeler. Eventueel muziek maar dit is min of meer bijzaak.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb mijn oog laten vallen op de Sony Ht-RT5 aangezien deze aan de eisen voldoet: compact, wireless, aantal ingangen. Het geluid klonk eveneens prima, en het ziet er ook strak en niet al te opvallend uit.
http://tweakers.net/pricewatch/463686/sony-ht-rt5.html
Welke vragen heb je hier nog over?
Heeft er iemand ervaring met dit product, danwel een product dat er op lijkt? Of eventueel een alternatief wat je kwalitatief beter ervaren hebt, dan kan ik daar eens naar kijken en luisteren.
Met vriendelijke groetjes.