Beste medetweakers,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik heb op dit moment een pc staan van dell inspiron 620 met 6gb ram en een intel i5-2310 2,9 Ghz. Deze pc heeft verder geen losse Gpu. Ik ga de pc vanaf nu ook gebruiken met gamen. Het plan is om de case in ieder geval te behouden. Verder zit ik in dubio of de i5 voldoende is om mee te gaan gamen. Ik vraag me dus af of ik alleen een losse videokaart ga kopen van rond de 250 euro of dat ik het hele syteem ga upgraden wat ik alleen wil doen als het echt nodig is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wanneer ik alleen een videokaart ga aanschaffen 250 euro. Of ik ga een systeem aanschaffen wat ik in de lijst hieronder zal zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja mijn monitor en case van dell. En een samsung evo 250 gb ssd
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb of een videokaart nodig of ik ga het hele systeem upgraden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil graag battlefield 4 in 1080 p op high op 45-60 fps spelen minimaal.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Kan ik nog een tijdje verder met dit systeem en een nieuwe videokaart of is het beter om alles nieuw te kopen?
Mijn lijstje voor een nieuwe pc:
Mocht alleen de videokaart nodig zijn zal het ook deze worden.
Mvg Tom
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik heb op dit moment een pc staan van dell inspiron 620 met 6gb ram en een intel i5-2310 2,9 Ghz. Deze pc heeft verder geen losse Gpu. Ik ga de pc vanaf nu ook gebruiken met gamen. Het plan is om de case in ieder geval te behouden. Verder zit ik in dubio of de i5 voldoende is om mee te gaan gamen. Ik vraag me dus af of ik alleen een losse videokaart ga kopen van rond de 250 euro of dat ik het hele syteem ga upgraden wat ik alleen wil doen als het echt nodig is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wanneer ik alleen een videokaart ga aanschaffen 250 euro. Of ik ga een systeem aanschaffen wat ik in de lijst hieronder zal zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja mijn monitor en case van dell. En een samsung evo 250 gb ssd
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb of een videokaart nodig of ik ga het hele systeem upgraden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil graag battlefield 4 in 1080 p op high op 45-60 fps spelen minimaal.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Kan ik nog een tijdje verder met dit systeem en een nieuwe videokaart of is het beter om alles nieuw te kopen?
Mijn lijstje voor een nieuwe pc:
Mocht alleen de videokaart nodig zijn zal het ook deze worden.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 191,95 | € 191,95 |
| 1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 84,91 | € 84,91 |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G | € 229,95 | € 229,95 |
| 1 | Intel Dual Band Wireless-AC 7260 Plus Bluetooth | € 25,18 | € 25,18 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 47,50 | € 47,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 579,49 | |
Mvg Tom
[ Voor 6% gewijzigd door tg1997 op 24-01-2016 22:44 ]