Beste Tweakers!
Ik zoek een?
Behuizing. Ik heb een PC samengesteld maar ik twijfel nog heel erg over de behuizing. Ik wil graag een zo stil mogelijke pc, maar hij moet er ook goed uitzien. Ik zou dus graag een raam in de behuizing willen hebben. Ik heb gekeken naar de S340 rood en zwart van NZXT, maar ik ben bang dat die aardig luid is. Toen kwam ik bij de Define S Window van Fractal Design. Ik vind deze heel mooi, maar best wel prijzig. Ik zoek dus een stille mooie zwarte case met een raam en eigenlijk ook een power supply shroud, basement, of bij welke naam jij het noemt.
Als er niks is binnen mijn budget (op de Define S na) mag je ook behuizingen zonder ramen aanbevelen. Deze moeten dan wel minder dan 80€ kosten.
Wat is je budget?
Minder dan 90€ voor een stille behuizing met raam en minder dan 80€ voor een stille behuizing zonder raam.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor het merk niet, algemene voorkeuren:
Stil (geluiddempende matten);
Zwart van kleur;
Raam;
Power supply shroud (zou ik deze eventueel relatief goedkoop kunnen laten maken?).
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Super bedankt voor jullie reacties!
Ik zoek een?
Behuizing. Ik heb een PC samengesteld maar ik twijfel nog heel erg over de behuizing. Ik wil graag een zo stil mogelijke pc, maar hij moet er ook goed uitzien. Ik zou dus graag een raam in de behuizing willen hebben. Ik heb gekeken naar de S340 rood en zwart van NZXT, maar ik ben bang dat die aardig luid is. Toen kwam ik bij de Define S Window van Fractal Design. Ik vind deze heel mooi, maar best wel prijzig. Ik zoek dus een stille mooie zwarte case met een raam en eigenlijk ook een power supply shroud, basement, of bij welke naam jij het noemt.
Als er niks is binnen mijn budget (op de Define S na) mag je ook behuizingen zonder ramen aanbevelen. Deze moeten dan wel minder dan 80€ kosten.
Wat is je budget?
Minder dan 90€ voor een stille behuizing met raam en minder dan 80€ voor een stille behuizing zonder raam.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor het merk niet, algemene voorkeuren:
Stil (geluiddempende matten);
Zwart van kleur;
Raam;
Power supply shroud (zou ik deze eventueel relatief goedkoop kunnen laten maken?).
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 213,90 | € 213,90 |
1 | MSI Z170A PC MATE | € 117,95 | € 117,95 |
1 | MSI Radeon R9 390 8GB Gaming | € 359,- | € 359,- |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
1 | Fractal Design Define S - Window | € 86,95 | € 86,95 |
1 | Scythe Ninja 4 | € 38,95 | € 38,95 |
1 | G.Skill Ripjaws 4 F4-2400C15D-8GRR | € 47,- | € 47,- |
1 | Cooler Master GM G550M | € 62,95 | € 62,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 974,65 |
Super bedankt voor jullie reacties!
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 724952 op 25-01-2016 18:01 ]