Hallo Allen,
Ben redelijk nieuw hier, dus wees op je hoede
Gister heb ik een nieuwe videokaart aangeschaft, en wel de MSI GTX 960 GAMING 4GB GDDR5.
Echter werkt deze niet ( iig niet op mijn systeem )
Mijn oude kaart de SAPPHIRE HD7850 heeft het helaas begeven, hij begon eerst rare strepen te geven over het scherm en liep volledig vast.. dit is 2 keer gebeurd, en daarna kwam die niet verder dan het Windows logo ( en toen sprong het beeld op zwart ).
Hierbij even mijn specs:
Windows 10 Pro 64 bit
Intel Core i7 3820 @ GHz
16,0GB DDR3 @ 667MHZ
ASUSTeK COMPUTER INC. P9x79 (LGA2011)
Normaal gezien de MSI GTX 960, maar momenteel even de AMD Radeon HD 5800 series ( anders kon ik dit niet bekijken
)
Even voor de duidelijkheid wat het probleem is:
- Hij draait wel ( geeft lampjes )
- Maar voor de rest zie ik helemaal NIKS op het scherm
( Ook niet waar aangegeven staat hoeveel, en welke schijven er aangesloten zijn )
Dit is wat ik heb geprobeerd,
- Op het moment dat ik de kaart erin deed besefte ik mij al snel dat dat die het niet ging doen, ook met deze kaart ( één uit een ander systeem ) had die er geen zin in! Dus heb hem opnieuw geïnstalleerd, nu heb ik hem hem weer aan de praat maar werkt de nieuwe kaart nog steeds niet.
- Heb de kabels al vervangen, met andere poorten aangesloten, andere schermen.
- Ook heb ik de nieuwe kaart in een ander systeem gedaan, en daar werkte hij helaas wel
"En ook even de specs van de PC waar die het wel in deed ( maar wat van mij niet had gehoeven
)
Windows 8.1 Pro 64 bit
Intel Core i7 860 @ 2.80 HGz
6,00 GB Dual-Channel DDR3 @ 666MHZ
Gigabyte Technology CO.Ltd P55-USB3
AMD Radeon HD 5800 Series ( hier hoort deze kaart in )"
- De kaart uit het andere systeem in mijn PC gedaan ( de AMD Radeon HD 5800 series ) en die werkt! maar dat is niet wat ik wou.
- Ben er vrij zeker van dat die goed is aangesloten + de voedingskabel met een verloopje naar 8 pins, en ook in de PCIEX16_1 poort ( overigens ook de andere geprobeerd, dus de PCIEX16_2 )
Hooor heel graag of jullie nog andere oplossingen hebben
Ben redelijk nieuw hier, dus wees op je hoede
Gister heb ik een nieuwe videokaart aangeschaft, en wel de MSI GTX 960 GAMING 4GB GDDR5.
Echter werkt deze niet ( iig niet op mijn systeem )
Mijn oude kaart de SAPPHIRE HD7850 heeft het helaas begeven, hij begon eerst rare strepen te geven over het scherm en liep volledig vast.. dit is 2 keer gebeurd, en daarna kwam die niet verder dan het Windows logo ( en toen sprong het beeld op zwart ).
Hierbij even mijn specs:
Windows 10 Pro 64 bit
Intel Core i7 3820 @ GHz
16,0GB DDR3 @ 667MHZ
ASUSTeK COMPUTER INC. P9x79 (LGA2011)
Normaal gezien de MSI GTX 960, maar momenteel even de AMD Radeon HD 5800 series ( anders kon ik dit niet bekijken
Even voor de duidelijkheid wat het probleem is:
- Hij draait wel ( geeft lampjes )
- Maar voor de rest zie ik helemaal NIKS op het scherm
Dit is wat ik heb geprobeerd,
- Op het moment dat ik de kaart erin deed besefte ik mij al snel dat dat die het niet ging doen, ook met deze kaart ( één uit een ander systeem ) had die er geen zin in! Dus heb hem opnieuw geïnstalleerd, nu heb ik hem hem weer aan de praat maar werkt de nieuwe kaart nog steeds niet.
- Heb de kabels al vervangen, met andere poorten aangesloten, andere schermen.
- Ook heb ik de nieuwe kaart in een ander systeem gedaan, en daar werkte hij helaas wel
"En ook even de specs van de PC waar die het wel in deed ( maar wat van mij niet had gehoeven
Windows 8.1 Pro 64 bit
Intel Core i7 860 @ 2.80 HGz
6,00 GB Dual-Channel DDR3 @ 666MHZ
Gigabyte Technology CO.Ltd P55-USB3
AMD Radeon HD 5800 Series ( hier hoort deze kaart in )"
- De kaart uit het andere systeem in mijn PC gedaan ( de AMD Radeon HD 5800 series ) en die werkt! maar dat is niet wat ik wou.
- Ben er vrij zeker van dat die goed is aangesloten + de voedingskabel met een verloopje naar 8 pins, en ook in de PCIEX16_1 poort ( overigens ook de andere geprobeerd, dus de PCIEX16_2 )
Hooor heel graag of jullie nog andere oplossingen hebben