Onderdelen omzetten in barebone ?

Pagina: 1
Acties:

• TNG128MB
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-11 12:13
Sinds aankoop van een huis en ik bijna 27 ben word mijn game pc enkel gebruikt voor e-mails te lezen en heel af en toe nog eens kerbalspaceprogram omdat het zo grappig is, dus wil eens iets anders wat niet zo een hoop plaats in neemt. Liefst zodat hij in een Ikea Kallax past.

Zouden huidige onderdelen in bijvoorbeeld een Shuttle Barebone passen?

Gigabyte ATI R9 270 OC
Samsung SSD850 Pro
Intel i5 4670k 3.4GHz socket 1150
2x4GB Ram

Thanks!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:51

br00ky

Moderator Harde Waren
Waarom moeilijk doen, voor 3 tientjes heb je een simpele kast waar alles in past. Shuttles zijn nogal kieskeurig. Een Kallax kast is immers niet bijzonder klein, daar past prima een mITX/uATX case in.

• TNG128MB
Daarom vraag ik het hier want ken er niet veel meer van. ;)

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:51

br00ky

Moderator Harde Waren
Daar kan je natuurlijk zelf wat aan doen. Duik in de pricewatch en vul de maximale maten in. Rollen er geheid een hele sloot behuizingen uit :).

Zoek er eens wat uit en post die hier. Dan branden wij het wel af/prijzen het de hemel in.

• TNG128MB
Plannen veranderd.
Blijkbaar heb ik net plaats voor een MICKE bureau, deze heeft een kast met deur voor vaste pc.
Maar de cm690 is te groot.
Zou handig zijn gewoon een ATX case te hebben net groot genoeg voor mijn onderdelen.
Moet geen andere HDD in, enkel SSD en een dvd drive.

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Zoals gezegd, voer de maten in in de Pricewatch en kijk bij de resultaten met 4 sterren of meer.

• TNG128MB
pricewatch: Cooltek W2 Window Zwart

cooltek w2, lijkt me heel cool. Zou een gewone ATX in passen en aan de achterkant een dvd drive zodat ik nog af en toe eentje kan branden.
Pagina: 1